[Ahoj,rad by som Vám predstavil moju relatívne novú MX-5 NA .Je to rok výroby 1994 , motor 1.8 , pôvodne dovezená z DE.Nájazd 98 tis. km.Má elektrické okná , samosvor,servo , bez ABS a airbagu. Celkovo bola po nehode na ľavý predný blatník a čo ma výrazne prekvapilo nemá ani gram hrdze.Pravdepodobne bola celý čas garážovaná a sneh asi nevidela.
Po oprave a celolaku nasledoval bežný servis rozšírený o výmenu rozvodov /SKF/,reroute cooling kit ,DRL ,repas zadných brz a výmenu všetkých hydroštelov ventilov.Doteraz najazdených 2000 km, bez merateľnej spotreby oleja.Oleje : motor Shell HX-7 10W-40, diff. Castrol LS 75W-140 ,prevodovka Castrol Syntrans 75W-90 GL-4
Po prvotnom zoznámení výmena orig. pozvozku za struny AP /-30mm/ a dobové športové tlmiče orig.Mazda / kúpené v orig. baleniach na Ebay pravdepodobne výrobca KONI/.Netušil som ani že sa niečo podobné na Mazdu NA vôbec vyrábalo.
Ako majiteľ bežného SUV keď som prvýkrát sadol do Mazdy so zníženým podvozkom myslel som si že sedím rovno na chodníku ale pri jazde som prekvapivo zistil že jazdné vlastnosti sa výrazne zlepšili a podvozok stvrdol len minimálne: Je to môj prvý kabriolet, prvá Mazda tak uvidím ako si spolu sadneme.
Niekoľko foto s pôvodným podvozkom :
S novým podvozkom a 195/50 R15 :
1994 NA 1.8 Brilliant Black Pearl -Cooling reroute kit , LSD Torsen , DRL by Fernie , 205/45 R16