TeeJay píše:Máťa píše:Právě reroute kit od Skidnation jsem měl. Ale bylo mi řečeno, že se hodí hlavně na NB a ne na NBFL. V příspěvcích nahoře popř. na tomto videu: https://youtu.be/o4iTbK83RHY?t=171 je dobře vidět, že těsnění pod hlavou je u NBFL upraveno tak, aby voda proudila hlavně přes 3. a 4. válec. Když tam dáš reroute kit, voda pak proudí hlavně přes 3. a 4. válec, ale téměř neproudí přes 1. a 2. NB má těsnění pod hlavou symetrické a díky tomu při použití reroute kitu je proudění po celé hlavě optimální.
TeeJay mě na to upozornil, tak jsem vše dohledal ještě podrobněji a musím potvrdit jeho slova. Musel bych dát jiné těsnění pod hlavu a to se mi úplně nechce
Tak ho tam dej zpátky. TeeJay rozebral motor (příspěvek ve vláknu již brzy), došel k závěru, že reroute uškodit nemůže, ba naopak, navzdory jinému těsnění pod hlavou (s NB těsněním je výsledek ještě lepší, ale tam už je pak špatný poměr "přidaná hodnota/strávený čas") a Skidnation reroute si koupil a úspěšně jej na svém NBfl 1.8 VVT jezdí.
Když ten motor rozebereš a uvědomíš si, kde je vodní pumpa, kde těsnění pod hlavou, kde jsou válce, kudy proudí většina kapaliny a kde jsou vývody z bloku/hlavy, tak k tomu závěru dojdeš sám. A pak doporučuju přečíst https://www.miataturbo.net/race-prep-75 ... ead-79930/, což je jeden z mála příspěvků, který má hlavu a patu - protože velká část toho, co se člověk na internetu dozví, není pravda. Sorry, sám jsem žil několik let v tomhle omylu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 102 návštevníků