Tak pozeram ze som tu bol naposledy skoro pred rokom, vyborne
Pred dvoma dnami bolo 2.vyrocie kotrmelcovania, zatial sme vsetci zdravi a stastie drzi.
Kratky report co sa medzitym stihlo z planovanych veci:
Pasy a sedacky:
namontovane, najprv vodicova, co sa nezaobislo bez komplikacii a vyvolanych investicii - sedacka bola moc "hlboka" na pouzitie railov Skidnation, takze doslo k odrezaniu spodku a momentalne je v aute s tym, ze medzi podlahou a mojim pozadim je len molitan zo sedacky
Vyriesilo to problem so sedenim, uz sa do auta normalne zmestim a nemusim soferovat prikrceny aby som videl skrz ram okna.
Pridalo to problem s nastupovanim skrz Nardi volant, takze som kupil NRG quick release. To vyriesilo problem s nastupovanim, ale v kombinacii s povodnou nabou bol volant nepohodlne blizko. Takze som dokupil este aj NRG slim nabu a uz som konecne spokojny. Sedim nizko, mam viac miesta na nohy, dokonca sa mi podarilo zapojit aj fejk klakson z Aliexpressu, takze o sebe viem dat na dialnici vediet pipkam v SUVckach. Celkovo vymenu sedacky hodnotim pozitivne, jediny problem su dlhsie presuny ked z nej vyliezam dolamany, co ale nie je ziadna zmena oproti OEM, takze v sedacke to nebude
So sedackou isli aj pasy, tie zatial viacmenej funguju ale budem ich do buducna urcite menit za nieco novsie.
Tie skurvene brzdy sa cele leto tvarili ze su v pohode, kym nedoslo chladnejsie pocasie na jar a zacalo to znova pribrzdovat. Takze som sa opustil a rozhodol sa postupne pomenit vsetky casti sustavy. Ako prvy bol na rade hlavny brzdovy valec a bol to zasah do cierneho. Samozrejme ze jedna z trubiek nesla zo stareho povolit a strhol som na tej plastelinovej matici hranu. Zohnal som druhu a nedockavo to poskladal s tym ze sak odvzdusnim brzdy a bude. Co bol trochen ojeb takze to este muselo po mojom trapnom pokuse na naozajstne odvzdusnenie. Odvtedy je s brzdami pokoj. Teraz nedavno som ich mal rozobrane lebo zacali piskat jak jebnute, platnicky este tuto sezonu znesu, kotuce tiez (mozno).
Nasledoval vylet k panovi chirurgovi - v marci som odviezol auto m8rinkovi na vymenu nosnikov, spojky a spojazdnenie klimy. Musim ho skutocne pochvalit, pretoze to auto je celkom slusny bastl a on to dal vsetko dokopy. Nosniky a cely motorak su vyriesene, klimu ktoru niekto sparil z troch alebo styroch aut dal do povodneho stavu, zohnal novy klima chladic, trubky, proste je to eso. Klima klimuje, spojka spojkuje a nosniky nosnikuju. Este sa menil olej, chladiaca kvapalina, spojkova hadica a brzdove hadice za HEL od jagyho. Urcite som na nieco zabudol ale kazdopadne to je job well done.
Po navrate prebehla vymena spolujazdcovej sedacky, co bolo ovela rychlejsie ako vodicova, pretoze som vedel do coho idem. Mensi ojeb je zatazova decka, takze teraz mi blikaju kontrolky na palubke. Objednal som cez ebay zazracnu krabicku, ale dosla mi zla, nepasuje konektor a ani po zapojeni cez piny kontrolky nezhasli. Ak by ste ju niekto chceli na starsi? model auta, dajte vediet.
Bikini top - mam doma strechovicu, mam doma front bow, povodna idea bola ze to spravim bez stredovej priecky nech to je skladne, ale:
Front bow bez opory o HT nedrzi v zamkoch, takze tam ta priecka bude muset ist. Opora o roll bar ubera dost vela cm z priestoru nad hlavou, takze sa tam nezmestim a budem musiet vymysliet nejake nadstavenie vysky rollbaru. Cize zatial zase odlozene na neurcito.
Medzitym som organizoval jednu vlastnu akciu na trati v Dunajskej Strede, kde auto lietalo skoro cely den a fungovalo bez akychkolvek problemov, takze vyborne.
Den po tom som sadol na lietadlo a odletel do FR kde momentalne pracujem, pred tyzdnom som absolvoval s MXkou cestu autovlakom Vieden - Livorno a odtial 540km po vlastnej osi do St. Tropez, kde momentalne pouzivam auto ako daily. Sedacky su na dlhe trate stale nepohodlne ako svina, vdaka bohu za fungujucu klimu a snurovanie do pasov 10x za den je dost otravne
Kupil som nove gumy a kedze som nemal vela casu vymyslat tak som isiel do odskusanych Pirelliek - PZero Nero GT obute na povodnych Unplugged diskoch. Zatial je to bez nejakych vyraznejsich vyhrad.
Na zaciatku jula vyrazame z FR a ideme 1500km roadtrip naspat na Slovensko, takze som zvedavy ako to my aj auto zvladneme.
PS: kompresor este stale nic
PPS: ak ste docitali tento sloh az sem, mate u mna pivo