od tuca44 » 01 čer 2014, 21:30
Pár lidí už se vyptává tak tady je nějaké info.
Rok výroby 1994, najeto 208000km. Původem je z Německa, přivezena byla před zhruba 7 lety se 150000 km. Já jsem s ní najel za dva roky asi jen 3000 km. Co je v česku tak je v zimě nejetá. Na zimu značky v depozitu. V minulosti byla lehce bouraná na pravej zadní blatník, opraveno ještě v Německu. Zevnitř je vidět že je navařenej novej lem. Byly opravovány i prahy před zadním kolem ale ty by potřebovali opravit znovu. Na podzim se mi začali otvírat. Jinak bych řekl že na ty roky je karoserie v dobrém stavu.
Lak už není nic moc ale když se přejede leštěnkou, tak parádu ještě udělá. Stačí se podívat na fotky, že vypadá pořád dobře. Předchozí majitel dával nové tlumiče, pružiny, rozvody, vodní pumpu, spojkové ložisko, hydroštely (nebo jak se tomu nadává) a přední brzdové desky. Za mě nainstalován samosvor typ 2, olej do samosvoru Milers oils, nové zapalovací kabely, od ilu těsnící gumy řadící páky, zadní desky, elektrony 14" a nové gumy Falken. Ještě mám doma a zatím nenainstalováno, olej do motoru a převodovky Milers oils, olejovej filtr, lanko tachometru (to staré při jízdě šustí), přední lip potažený karbonovou fólií, koberce do kufru. Na zadní straně je motor potečený od oleje, je potřeba vyměnit těsnění snímače na hlavě. Únik je ale minimální. Jinak ještě jedna věc co by chtěla časem pořešit je cvakání po zahřátí motoru. Podle sluchu bych typoval nějaká kladka rozvodů i když byly měněné při výměně rozvodů. Předchozí majitel mi dával ty starý, takže bych soudil že byly měněný. Ale na funkci to cvakání nemá vliv. Dělá mi to už od koupi auta. Jinak mám k tomu i originál kola Enkei. Něco jsem napsal, zbytek si musíte v případě zájmu prohlédnout osobně. Čerstvě udělané STK. Ještě poznámka, po půlroční zimní odstávce motor chytl na drb.
Naposledy upravil
tuca44 dne 14 čer 2014, 10:07, celkově upraveno 1
Mx-5 NC 2.0