Tak jsem se dneska nechal zlákat hezkým počasím a vidinou prázdné trati na Autodromu Most
. Můj první zážitek na hraně možností sériové NC je opravdu perfektní, chová se nádherně čitelně a než vás vytrestá, dlouze zvedne prst. Po téhle zkušenosti začínám laborovat s myšlenkou, jestli je vůbec třeba nějak zasahovat do nastavení, až tak se mi těch 6 ostrých kol líbilo. Pokud někoho zajímá čas, ve střihovém programu změřeno 2:09,69 sám a 2:10,3 s pasažérem a to na první svezení není špatný. Oproti NBFL se chová víc přetáčivě, ale dá se s ní po celou dobu zatáčky úžasně pracovat. Video sem dám zítra, nebo pozítří.
MX-5 NC 2,0i Revolution 7/2008, dříve Mazda MX-5 NBFL Sportive 107kW/146k 10/2002