Jezdíme a bavíme se, jak jenom to jde.
Co se udělalo:
Výměna gufer na vačkách. Už po mě nezůstávají kapičky oleje v garáži.
Objevil se vakl v ložisku LP kola. Rychlá výměna... (bohužel se nepodařil sehnat nový náboj - všechny značky za cca 1500,- aktuálně vyprodané, pouze kusy za cca 5 a víc tisíc - tak mi kluci našli jetý, ale bezproblémový)
Vyměnil jsem brzdovku za ATE Racing Blue.
Výměna vzduchového filtru. Bosch. (původně jsem plánoval CAI, tak proto jsem ho nekoupil už před létem s tím původním seznamem dílů)
Za servisy, jako obvykle, velké díky garáži kolem Pavlika!
A kde jinde provést zatěžkávací testy, než na okruhu. V pondělí Sosnová. Opět jsem si potvrdil, jak je sériový podvozek supr. Hlavně na téhle trati, kde se díky rychle navazujícím zatáčkám dá skvěle pracovat s váhou auta. Nejeden Cayman tam ztratil kytičku ve srovnávní s tou naší přemotorovanou sviní
.
Dnes dopoledne Most za velkého mokra. Opět jsem si potvrdil, jak to na tenhle okruh chce udělat podvozek
. Riziko rozšlehání auta o svodidla je za mokra pro mě asi moc velké, tak jsem si to ani moc neužíval. Tuhle zábavu si nechám až na nějakou trackday only ošklivku, co jí nebude vadit výlet do kačírku a třeba i dál. Za sucha a s podvozkem jsem přesvědčený, že bych svůj čas z NA8 stáhnul o vteřinu až dvě. Až takhle tomu motoru věřím. Jede fantasticky...