Ahoj,timto bych se chtel predstavit - v sobotu jsem si dovezl Miatu NA 1.8 od zdejsiho clena KaCzaby. Auto je zatim v takovem stavu, v jakem je znate z jeho vlakna, jen jsem sundal nalepky KTM a CZ
V planu bude projit celej podvozek a vyhledove vymenit silentbloky za cervenej strongflex, dale urcite sliky od Federalu, skorepiny s vicebodymy pasy a lepsi ram... Taky poladit brzdy, ted to tak nejak brzdi, ale na okruhu nevim nevim
Ted neco o me - jsem od Boskovic, JM kraj, a jak KaCzaba uz psal, do ted jsem sedlal vyhradne stary BMW. Predevsim model E30, u nej jsem vyzkousel vetsinu motorizaci, jako posledni bylo cupe s motorem z E34 - 2.5 192ps. To uz jelo velice pekne, ale kvuli ruznym problemum jsem se ho zbavil, a zacal premyslet co dal. Naskytla se koupe E34 M5 3.8, ale asi po mesici premysleni jsem do toho nesel - je to proste velky a tezky auto, i kdyz to kone ma... E30 s dalsim neorigo motorem jsem nechtel a puvodni 2.5 me neoslnila. E30 M3 ma cenovky z rise snu, zkoumal jsem E36 2.8, sice uz ma lepsi podvozek, ale zase ten samej problem - je to tezsi auto, a vykonem me neoslnila... M3 je da sehnat za dobry peniz, ale vetsina motoru je vylitana, pred smrti nebo i po smrti... Tak jsem nejak na sportovnich vozech narazil na mx-5ky. Znam je pomerne dlouho, ale nikdy mi neprislo tech 130 koni (libi se mi jen NA) jako neco zajimaveho... Az jsem narazil na vyse zminenou bilou Miatu s kompresorem
A zbytek uz znate