po letech vicemene tichyho sledovani fora zakladam stranku svyho auta
vsechno to zacalo tusim pred sesti lety, tzn 2008, kdy jsem se jal shanet svuj prvni vuz. po nejakym tom studovani internetu my srdce zahorelo pro mx5 a zacalo shaneni. objel jsem par inzeratu, ale auta nebyla v dobrym stavu, coz pro me jako zacatecnika nebylo to pravy orechovy. v zaloze jsem mel inzerat, kde pan sliboval skvely stav, ale bohuzel chybely fotky. co vic-auto bylo pres celou republiku, ja praha, auto v opave. po nekolika telefonatech jsem se nakonec odhodlal k nejisty ceste za svym snem. a vyplatilo se. narazil jsem na onoho povestnyho duchodce, kterej o auto pecuje a nejezdi s nim. jednalo se o celozivotniho fanouska do moto sportu (auta i motorky), kterej si mazdu poridil na stary kolena. ale prave diky starejm kolenum, se mu do nej blbe nastupovalo, az se rozhodl ho prodat, po tom, co s nim najel 500km. pred nim ho vlastnil jeho kamarad, taky starej pan, kterej s nim najel 1500km. auto je puvodem z italie, kde najelo cca 110 tis km, ja jsem jeho treti majitel v cechach.
stav auta byl perfektni (proti vsem tem co jsem videl pred tim), zadna rez, origo dily, strecha netknuta, takze jsem od pana auto na miste koupil a obratem si ho odvezl domu. v praze sem si najal garazovy stani, takze je auto v zime v suchu a teple i nadale.
oproti naprosty serii ma namontovany denni sviceni, ktery je sice takrka neviditelny a prakticky, nicmene do budoucna premejslim o nejaky vhodnejsi nahrade.
dalsi zasah oproti serii, coz je "neduh" mnoha evropskych mx5, byl drevenej paket v interieru, kterej se mi nelibil. bohuzel byl prilepenej nejakym prasackym lepidlem, ze se mi nepodarilo jej odstranit, takze jsem packet nechal, ale nastrikal na bilo, aby ladil s barvou vozu.
za tech 6 let co ho mam, s nim nebyl jedinej problem, jediny do ceho investuju je udrzba a garaz.