elektron's 1st NA

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

elektron's 1st NA

Příspěvekod elektron » 01 zář 2015, 21:28

Povodne som zacal zhanat NA koli novootvorenemu mx-5 cupu na Sk. Zhanal som nejaku "nelestenku" aj s trochou hrdze. Koli pravidlam prebratym podla SK organizatorov z holandskeho resp. UK mx-5 NA cup-u podmienkou bola 1,6 85kW, takze rok vyroby 89-93. Dlho sa mi nedarilo, ak sa objavilo nieco na Sk alebo v Cz, bol to totalny srot navyse hrdzavy, viackrat burany a podobne nezmysly.
Potom sa objavila jedna pomerne pekna NA v Holandsku, a dokonca biela (moja top farba na miate, po ktorej nasleduje british racing green a fialova ;) ).
Mala ale nieco s prevodovkou a predajca nevedel zarucit ci dojdem na Sk. Aj ked doma v dielni mi lezi este nova nahradna prevodovka, dovoz na voziku by vysiel viac ako miatka a tak som zhanal dalej. Potom,asi po mesiaci sa mi podarilo najst cervenu 90 NA pri Hannoveri za dobre prachy, takze som ani neriesil detaily a siel rovno pre nu. Bola pojazdna, dokonca s platnou STK a majitelka mi pripravila uz aj prevozky na cestu. Mala mat najazdene 137Tkm, co sa mi podla fotiek nezdalo (volant a hlavne vodicova sedacka sa mi zdala dost osuchana a bolo k nej malo detailnejsich foto). Ked som ale dorazil a prvy krat ju zbadal, bolo mi jasne ze km su povodne. Lak bol trochu zvetrany, ale nemala ani bodku hrdze, majitelka ju jazdila so sezonnymi znackami od aprila do oktobra a bola garazovana. Cesta domov skoro 1000 km bola bezproblemova, dost som bol prekvapeny zo spotreby okolo 6,5-7l (zvyknuty na cca 9-12l z NB s kompresorom :? ).
Po dovezeni som riesil par telefonatov s organizatorom Sk mx-5 cup-u, po ktorom vyslo najavo, ze pre nich ide hlavne o dohodenie kseftu pre subdodavatelov (vyfuk AMA Pezinok 800,-€, podvozok GAZ gold 800,-€, ochranny ram 1000,-€ atd). Predtym mi tvrdil, ze sa da dohodnut a podvozok mozem pouzit uz ten, ktory mam kupeny teda BCracing, ze poradi s vyberom ostrej vacky od holandskej firmy - potom vyslo najavo ze ziadna miata v cup-e nema ostru vacku (asi preto lebo z holandana by nebol taky kseft).
A tak som si NA zacal trochu ozivovat, vymenil blatnik s naraznikom, kompletne sme ju vylestili, lak ozil,naimpregnoval strechu. Vymenil naplne, remene. Samozrejme ze zblizka sa nejaka chybycka najde, ale na 25 rocne auto vyzera celkom prekne. Este sa snazim zohnat zadne sklo namiesto povodneho plastoveho okna, cez ktore je dost zle vidno, ale to vyzera na komplikaciu. Na NB 98 som mal odzipsovatelne sklo, to bola podla mna idealna strecha - aj ked bola zavreta cez odzipsovane zadne sklo bol interier pekne vetrany a slnko nepieklo na hlavu. Na aktualnej NB 00 mam sice sklo, ale uz sa neda odzipsovat a sklopit dole..
A pocity z jazdy? Oproti NB trochu citit nizsu hmotnost a v interieri sa mi zda byt o cosi viac priestoru ;). No a pacia sa mi "mrkacky" ide z nich taka nostalgia, ale vyhlad, ak su vyklopene, z auta obmedzuju celkom slusne :shock:.
Přílohy
NA NB fr.jpg
mladsia a o 10 rokov starsia segra
NA NB.jpg
segry vekovy rozdiel 10 rokov
NA.jpg
NA naraznik.jpg
po vylesteni este s poskodenym a nenastriekanym naraznikom
$_12.JPG
sedadlo poskodenie od nastupovania
miata7.JPG
povodne foto este od predchadzajucej majitelky
miata4.JPG
zozadu
Naposledy upravil elektron dne 24 dub 2016, 20:00, celkově upraveno 10
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: elektrons 1st NA

Příspěvekod elektron » 01 zář 2015, 22:05

rota.jpg


Podarilo sa mi zohnat aj pomerne lahke 15x6,5J disky Rota RS-4 6,15kg (enkei 15x6J z NB vazi 6 kg).Dufam ze ta zlata/bronzova farba bude k cervenej NA pasovat. Rozmyslam ake pneu obut, ci skusim ako budu vyzerat 195/45 R15, alebo pouzijem klasiku 195/50R15.
Este ju chcem znizit o 2-3 cm pomocou eibach pruzin, neskor mozno pride komplet podvozok. No a dalej swap 6stupnovej prevodovky,torsen a turbo.
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: elektron's 1st NA

Příspěvekod Jr. » 01 zář 2015, 23:00

Krásnej kousek za ty peníze! Tyhle nákupy jsou radost:).

Jsou to asi dva/tři měsíce, kdy jsem tu zrovna SK MX-5 cup s pár lidmi rozebíral. Mě se tenhle princip prostě nelíbí a tvá slova mi to jen potvrdila. Konkurenceschopnost ano, ale né za cenu nucených nákupů stejných (předražených?) komponent, když by si to člověk třeba zvládnul postavit za mnohem nižší cenu a lépe.

Slovy Bendera z Futuramy: "I will create my own MX-5 Cup, with blackjack and hookers."

Ps: toho auta by byla na kontaktní závody snad až škoda:).
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: elektron's 1st NA

Příspěvekod Pelko » 02 zář 2015, 10:02

Toto sa ti podaril jackpot. Krasavica
Uživatelský avatar
Pelko
 
Příspěvky: 269
Registrován: 14 říj 2014, 23:50

Re: elektron's 1st NA

Příspěvekod vojtacz » 02 zář 2015, 10:36

ty kola vypadají perfektně :)
NBfl, 1.8
vojtacz
 
Příspěvky: 78
Registrován: 24 črc 2015, 20:46
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: elektron's 1st NA

Příspěvekod cavan » 02 zář 2015, 10:41

paradicka! vyzera uplne super, tak nech sluzi.. :) podobny projekt by som chcel vo velmi vzdialenej buducnosti poriesit aj ja.. :)
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: elektron's 1st NA

Příspěvekod AndrewG » 02 zář 2015, 15:17

tiež som na to pozeral a vyšlo mi z toho jedine...srať na mx5 cup ktorý sa vlastne aj tak jazdí spolu s 1600vkami a postaviť auto na 1600ky kde ti nikto nebude diktovať odkial maš čo mať
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: elektron's 1st NA

Příspěvekod elektron » 02 zář 2015, 18:30

Asi mate pravdu, diky. Aj som sa celkom tesil na ten cup, no ale co uz.
To AndrewG - Mx-5 NA cup jazdia teraz spolocne s fiesta cupom (tvrdili ze zatial,kym nie je viac miat, ale vyzera, ze to uz tak ostane). Ake 1600ky si myslel?
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: elektron's 1st NA

Příspěvekod Jr. » 02 zář 2015, 18:58

Na většině těhle podniků (třeba Carbonia) máš Cupové závody a pak klasické objemové třídy (1600, 2000, 2500 atd.). To je cesta ke štěstí. Stačí si přečíst povolené úpravy cestovních vozů . Víceméně volné ruce...
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: elektron's 1st NA

Příspěvekod AndrewG » 02 zář 2015, 22:36

v sucastnosti sa jazdi spolu so slovenskym okruhovym poharom do 1600ccm to som tym chcel povedať :-) a potom sa v rámci tohoto preteku samostatne vyhodnocuje fiesta cup, miata cup... keby si postavil auto splnajuce pravidla 1600 a nie miatacupu tak nemas tak zviazane ruky
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Další

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 197 návštevníků