od nákupu brzd jsem ničím nepřispěl, takže bych měl přidat fotky "před a po" a z průběhu montáže, pak byl chvilku klid a párkrát jsem se byl sklouznout na sněhu aby mi následně mohla do věčných lovišť odejít cívka na startéru (no vlastně jsem z ní tak trochu ulomil kontakt)
začneme těmi brzdami, sada od EBC vyšla na nějakých 6800,- + jsem všechny třmeny opatřil ochranou vrstvou Alkytonu (v průběhu montáže jsem do sebe lil ochranou vrstvu alkoholu - montáž trvala delší dobu, to se vždycky někdo stavil na cígo a už se nedělalo
) ještě potřebuju seřídit zadní brzdy a bude to OK.
- fotka před
- fotka z průběhu 1
- fotka z průběhu 2
- fotka po
pak začaly zimní radosti, natočeno pár videí, ale obsahově nuda, tak přidám jen fotku pro srovnání "velikosti" MX5ky oproti jiným japoncům (fakt je to malé auto
)
chvíle ježdění, semtam zazlobilo čidlo vačky (už bych ho mohl taky konečně objednat) ale přidal se i nemocný startér, většinou stačilo poštelovat drátky u cívky a auto naskočilo, jenomže jsem je šteloval tak dlouho, dokud jsem je neodšteloval od těla cívky, takže celá (pohledová) levá strana motoru dolů
a když už to teda bylo všechno dole, tak jsem hodil vstřiky do ultrazvuku, pořádně vyčistil sací parohy a klapku (štětka na čištění lahví je nedocenitelným pomocníkem při takové práci a samozřejmě dobrý čistič), nahodil tomu novou fazonu a teď už mi chybí jen nahodit ventildekl a prozatím hotovo
- potvora
- motor se me zdá v dobré kondici, nebyl nikde potečený a vnitřek je dle mého krásný