Nazdar, už to tady delší dobu pročítám a tak se taky pochlubím:
Je v její nejpřirozenější barvě a svým původním určením pro americký trh se tak jedná o nejmiatovitější Miatu
Teda už nemá short nose crank což mě ale nemrzí. Rok výroby je 1991, má 115 koníků, 135 ooo mil, z ameriky se přestěhovala do německa, pak ke kolínu - už tady v galerii je, a ke mě do Ostravy.
S autem jsem něco najezdil a je to fakt sranda
Protože jsem ale technicky zaměřený budu psát spíše o tom co je na autě třeba udělat a co jsem udělal.
Nejzávažnějsí nedostatky které snad přes zimu odstraním:
- Posilovač sice posiluje ale řízení je totálně tupé a nevrací se na střed, méně vnímaví jedinci ho přesto hodnotí jako ok..
- Auto při rozjezdu občas "skáče" - "clutch chatter"
- Vyteklé přední tlumiče
Prozatím je plán takový, že při zimní přestávce v teploučké garáži se udělá to nejdůležitější, přes sezónu se spolu snad podíváme k moři, na okruh na hory a další zimu snad našetřím dost na to abych ji mohl poslat ke klempýři, protože v minulosti byly určitě dělané zadní prahy - momentálně to už bude spíš nalakovaná směs rzi a tmelu, a od minulého majitele dostala diletantsky spravené lemy zadních blatníků a je to tam samý puchýř. Ale tak rok to snad přežije.
Přes podzim jsem udělal jen pár věcí, protože jsem chtěl hlavně jezdit a do zimy si jí užít a odhalit problémy:
- dostala nový volant s nábou a je to opravdu značné zlepšení, s foamectomy ještě lepší, ale bohužel nemám páteř z titanu tak to budu muset ještě předělat ať mě z toho tak nebolí záda.
- vyměnil jsem praktický nový ale fest hlučný výfuk Bosal za jetý a úplně normálně tichý Klarion. Ty bosaly jsou strašný krámy.
- poutahoval jsem věci v interiéru, dveře, zrcátka, kapotu, nastavil vůle v pedálech.. věci co jdou udělat úplně zadarmo a přitom hodně vylepší pocit z auta. Na hrbolech to byl pekelný rachot teď už se to dá i nevnímat
- dostala nové uložení motoru, ale zbytečně
- frameraily od Skidnation jsem zatím jen opřel o zeď ale už teď jsou boží
Teď už je zaparkovaná v garáži, proběhla nějaká základní údržba - přetěsnění, vyčištění, výměna kapalin, ale taky jsem vypustil a loopnul řízení abych líp identifikoval problém a mohl se rozhodnout zda úplně zrušit posilovač - depower nebo nasypat peníze za repasi. Bohužel čekám na díly do altíku který pískal v zátěži, takže to nezkusím. Vyměnit tlumiče bude pohoda ale na tu spojku se netěším, nerad dělám takhle pod autem.
Toť vše
Nějaké hezčí fotky snad dodám, nějak jsem moc jezdil a málo fotil.