Tak se teda taky pochlubim svojí kráskou
. Koupil jsem si jí před rokem, protože sem začal při škole ještě pracovat na poloviční úvazek, k čemuž sem auto už prostě potřeboval. Rozpočet na auto jsem měl 120 000 a tudíž dost omezený výběr. A protože studuju strojařinu, živím se strojařinou a auta jsem miloval od malička, nepřipadalo v úvahu nic typu Fábie a nic na palivo Satanovo (tím myslím naftu). Vždycky sem chtěl něco, co by mělo charakter a zároveň bylo technicky (skoro) perfektní. Což výběr dost radikálně omezuje. Pro mě se výběr kandidátů v podstatě zúžil na dva, a to Alfu Romeo Spider a nebo Miatu. Alfa byla sice levnější, má obrovský charakter, po stránce vzhledové zajímavá (neříkám vyloženě krásná) ale technicky vážně za moc nestojí. Proto vyhrála Mazda MX-5 NB, kterou sem si zamiloval asi v 15ti letech díky hře Need for Speed (dodneška se to na mě podepsalo, jenom z nostalgie sem si prostě musel koupit chromovaná světla, protože se mi na ní i ve hře hrozně líbili