Zadní je podle fotky úplně v pohodě. Přední mi přijde trošku menší než by měla být - bylo by dobré sundat kolo a mrknout na destičky a změřit tloušťku kotouče. Kotouče jsou jinak v klidu, zajímá tě jenom ta tloušťka. Ty destičky v předu bych nejspíš vyměnil, není to zas tak velká investice. Ale jestli je na nich ještě dost materiálu tak je jenom trošku srovnej na šmirglu a budou ok.
Edit:
Jinak zatékání do interiéru je asi problém celkově miaty. Taky mi tam občas nakape, ale ne moc (jenom pár kapek na sedačce) a když se rozjedu tak mě polije voda
Dveře by moc špatně doléhat neměly, ale občas je potřeba nastavit dorazy aby skla byly níž/výš. Střecha se při zavřených dveřích a oknech nahoru zavírá/nasazuje vždycky hůře.
Skládání střechy a zaseknuté okno je taky spíš vlastnost, než chyba
Na rozvody se celkem v klidu můžeš podívat, když sundáš horní víko motoru (jak jsou svíčky) a mrkni se zepředu na řemen jestli není popraskaný atd. Jestli ne, tak bych klidně třebas sezónu počkal.
Kvíkají většinou staré řemeny na alternátoru a posilovači. Rozvody ne. Stojí pár set každý, výměna brnkačka.
Teplo z okolí řadičky je zapříčiněno roztrhutými izalacemi pod řadičkou - částá vlastnost všech miat. Dají se koupit v neměcku sada (asi 1000 nějak). Ale jinak je to teplo vlastnost, protože těmi místy prochází i výfuk
taky mi to dost vadí v létě.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)