takže po měsíci už můžu přidat nějaké dojmy z Miatky - podvozkově je to opravdu pecka, nynější Raceland je možná až moc tvrdej - než se pokaždé vykodrcám z naší dědiny, tak mám strach že se mi rozpadne pod zadkem
To jak se auto chová v zatáčkách se nedá s E30 moc srovnat, lichoběžníky dělaj svoje
i když teď o víkendu už jsem si užil neplánovaný powerslide v rychlosti něco přes 100km, ale to byl problém zadních gum, jsou to nějaký starý Yokohamy, cítil jsem jak auto pěkně drží, a ve zlomku vteřiny nedrželo, bez jakýhokoli varování, písknutí gum či tak...
Takže první věc, kterou budu řešit po rozvodech, budou gumy...
Hodně velký nezvyk jsou reakce okolí když někde projíždím, skoro každej se u nás za Miatou otáčí
Ať už dospělí, nebo banda školáků, kteří se plácaj po zádech, "vole čum, co to kua jede"
V sobotu jsem se byl podívat na nechvalně známém tuzingu ve Vyškově (
), jehož jsem pravidelný spíše návštěvník, než účastník... Občas se tam sejdou zajímavý auta, a je to jedno z míst, kde je zaručen pravidelný výskyt Mustangů, Corvett a GT-eRek, takže ty stovku oplastovanejch popelnic každoročně s kamarády nějak přežíváme... No Miata tam byla jediná pokud se nepletu (jen někdy odpoledne tam kamarád zahlédl bílou MX-5, nejdřív myslel, že jsem to já), zájem lidí byl opět velký
Cestou domů Miatka klasicky, jak jsem si zvykl z nemnoha minulých vyjížděk, opět zmokla
vetřelec na palubě
nadupanější bráška
a zase to počasí...