A konecne brzdy, trosku jsem se toho obaval, protoze jsem to nikdy nedelal a bylo zapotrebi par triku pri kompletni demotaze vseho. Nejvice jsem se bal pistku, jak vyjmuti tak zandani. Nakonec nozni automobilova pumpicka s upravenym koncem ventilku udelala svoji praci na jednicku a oba predni pistky sly ven jak po masle. Zadni brzda byla uplne bez problemu, diky mechanismu v pistku pro ruzni brzdu. Nandani pistku byla absolutne bez problemu, jak u prednich, tak zadnich brzd. Brzdy jsem nakonec po precteni nekolika vlaken natrel Alkytonem. Osvedcil se lepe nez Hammerite. Navic jsem potreboval zlatou barvu. Pro ty z vas kteri premysli o tom ze si brzdy ocisti rucne, nedelejte to. Udelal jsem dremelkou 2 casti z 8 asi za 4 hodiny, znicil jsem 3 brusne kotoucky, vsude prach, bordel a zdaleka jsem se nepriblizil povrchu ktery nabizi piskovani. Hlavne s pisek se dostane vsude. Vsech 8 kusu vcetne pisknuti podpery sani me vyslo na 800,- a to mi pan jeste vynadal ze co to tam bylo za barvu ze to neslo dolu, jinak by to bylo jeste levnejsi. Brzdy jsem od zacatku chtel udelat komplet, tzn odstrojit na zelezo,v CR koupit veskere repas sady i s novymi pistky, kotouce brembo. Pancire a yellow stuff z MX5 parts (balik prevzal v CR nekdo jiny, tudiz jsem jej neprebral ja a museli mi poslat zbozi na jejich naklady znovu = zpozdeni cca 3 tydny). Postup byl pisek, zaklad, 2x alkyton po 24h a jedenkrat lak odolni vuci benzinu. Az pri poslednim dilu jsem si vsiml, ze v mistech kde se nahromadi lak se alkyton trosku nalepta a zkrabati, nastesti pri tenkych vrstvach zadny problem nebyl a problematicka mista bud nejsou videt a nebo naleptani neni tak drasticke. S vysledkem jsem spokojen a hlavne jsem si rozebral brzdy do sroubecku. Muzu se vrhnout na dalsi odvetvi