jj, tipy jak to sundat jsem posbíral všude možně na netu a fakt je pravda, že stahováky na sundání tlumičů nejsou potřeba, odpojování ramene bylo automaticky a když jsem k tomu přidal grif s podložením těhlice sundaným kolem a jemnou práci s heverem, tak tam bylo zapojení ramene a stabilizátoru zpět úplná brnkačka
a to jsem to dělal mezi panelákama na chodníku
nutno dodat, že mi dost pomohly PURy, protože guma se vrací pořád zpět.
Je pravdou, že ten náklon jde prostě poznat už při nasednutí, když s tím autem člověk pořád žije, tak si toho všimne, je to jako na lehce nakloněné rovině. Uvidíme při dodělání předku. Každopádně, já mám eibachy a hned mě napadlo, kde sehnat na zadek pružiny s o něco nižší délkou. Podložky jsou řešení, už jsem se po nich díval, před výměnou na tyhle pružiny. Znamenalo by to zvýšit předek a mi se nechce jít do offroad looku, samozřejmě ne každý to tak má. A pak je každý upgrade pěkným zásahem do rozpočtu, už teď přemýšlím, jak zařídit B6/8 coilover, co jsem tady někde na fóru zahlídl :/ nepříjemné
Finální užívačka přijde až, pevně věřím, zítra
p.s. klidně se dá někde domluvit na srazu vyzkoušení toho, co mám na autě, žije se s tím úplně v pohodě i po Praze ; )
Ještě poznámka k dotažení spodku tlumičů na zatíženým autě, je to proto, že ten gumový silentblok se proti puru neprotáčí, tzn. že kdyby se dotáhl s kolem ve vzduchu, tak při zatížení se ta guma mezi kovovýma kroužkama (nebo spíš ty kroužky proti sobě) lehce pootočí a ta guma bude pořád v napětí, až jednou odejde. Já je mám teď jen lehce dotažené a nechám to udělat chlapy v servise za stovku, když to hodí na rampu, za deset minut to musí být hotové.
Poznámka 2: jak moc se teda mají utahovat ty vrchní uložení?