HansB píše:Čau Kubo.
Díky za reakci. Kouknu na to.
Já chtěl původně taky NC, přišla mi nejlepší v poměru cena/staří/velikost k mým možnostem. Prvně jsem zkoušel nějakou speciální edici u pana Krále pod Brnem, ale tam jsme se shodli s panem Králem, že jsem přerostlý a ani on mi MX5ku nedoporučoval, respektive mi ji určitě nevnucoval. Tak jsem byl smutný, že si žádnou hračku nepořídím, ale pak tchán narazil na mé současné ND, kousek od Berouna. Sice mi bylo řečeno, že je menší než NC a bylo o krapet dražší, ale za kouknutí jsem nic nedal. No a pak po pár peripetiích s původním majitelem, jsem zjistil že se mi moc líbí a když jsem trošku přihrblý tak to půjde Těch 26 000km ještě šlo, na výměně gum jsem si pořádně prohlídl spodek a musím říci, že jsem zíral jak není spodek skoro ani zaprášený natož chytlý rzí, v servisu mi ji taky vychválili.
Asi jediná věc je ten volant, který se nedá přitáhnout blíž k tělu a být sedačka o 5čísel níž tak by to byla naprostá dokonalost. Ale holky musí mít drobné chybičky
Bass.Boi píše:Oooo ta vypada nadherne!!
Najezd teda silenej ale
Vysku neres, mam NC 2.0 (2005) s daleko vetsim najezdem (208k) a merim 198cm
KDB píše:Ahoj Kubo, chválím krásnej kousek !
Drobná rada - není dobrý pouštět motor na deset minut. Aby to mělo smysl, tak se musí nechat běžet alespoň do sepnutí ventilátoru chladiče + ke konci několikrát podržet ve vyšších otáčkách, aby se všechno prohřálo.
Jinak se Ti všechno orosí a olej naředí benzínem.
Je lepší to nestartovat, než těch 10 min.
Optimální je samozřejmě projížďka alespoň 20km....
KubaK píše:KDB píše:Ahoj Kubo, chválím krásnej kousek !
Drobná rada - není dobrý pouštět motor na deset minut. Aby to mělo smysl, tak se musí nechat běžet alespoň do sepnutí ventilátoru chladiče + ke konci několikrát podržet ve vyšších otáčkách, aby se všechno prohřálo.
Jinak se Ti všechno orosí a olej naředí benzínem.
Je lepší to nestartovat, než těch 10 min.
Optimální je samozřejmě projížďka alespoň 20km....
Moc díky za radu!!! Víš, já jsem takovej bezmála technickej trotl, co jenom podlehl půvabu Miatek a co si zvládne sám vyměnit akorát tak baterku. V hodinkách...
Co píšeš naprosto dává smysl, díky! Po konci sezóny baterii úplně vydělám a uskladním doma v kumbálu. A čas od času dobít, že?
HansB píše:Čau Kubo
Já chtěl čistě plátěnou střechu, RF model se mi taky moc nelibí, přijde mi takový polovičatý. Prostě buď je hezky a střecha jde dolů ještě v garáži, nebo se holt nikam nejede Když už mě potká nečas (s malým N) a musím natáhnout stříšku tak je to takové šouravé o strop, nic moc příjemného, ale přežít se to dá. Cítím se trošku jak v tanku nebo podobné technice. Abych řekl pravdu tak dlouhé - několikadenní nebo celodenní jízdy jsem ještě neabsolvoval. Dám tak dvě hoďky v kuse a buď jsem na místě nebo si dám přestávku. A i přes to, že mám operovanou páteř a ploténky pořád zlobí tak to musím zaťukal ale dobrý.
Kufřík má ND malé - vrátilo se to po "přerostlé" NC zase k těm malým původním kořenům. Loni na podzim jsem pořídil nosič na kufr, až pojedu teď v květnu do servisu tak budu chtít udělat přípojku na zadní brzdové světlo, které ten nosič v sobě má. Snad to půjde a v případě většího množství bagáže mě to zachrání.
Můj jízdní styl se taky silně odráží na posádce (mám dvě holky 6 a 8 let), s dcerami je to přesně jak říkáš - o kochání. Jen je škoda, že se mi do auta nevejdou najednou obě, to je vždy dohadování a někdy i slziček, která pojede první a která až jako druhá. Jak to řešíte u Vás?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 71 návštevníků