Baterkový Problém som zdiagnostikoval s tatkom elektrikárom, plusový kábel, teda svorka na kolíku plusového pólu batérie sa nezaizolovanou časťou dotýkala vnútorného blatníka, ostala tam mechanická stopa poškodenia, ako aj stopa dymová

tak do budúcna pozor na to aj ostatní. Poriadne som batériu prichytil.
Pozorujem teraz druhý problém, motorický. Pri akcelerácii medzi 2000-2900 rpm motor akoby niečo udusilo, nad túto hodnotu zase ide krásne do otáčok. Nerobí to stále, len občas ale na každom rýchlostnom stupni. Motor po jazde v prevádzovej teplote drží vysoké otáčky na voľnobeh, cca 1200rpm, pri dobrzdení na napr. na križovatke zase klesnú na 500rpm. Tento jav dusenia a nevyrovaneného voľnobehu registrujem len pri zohriatom motore. Na studeno v poriadku.
Sviečky NGK majú 15tis KM, sviečkové káble mám nové, asi mesiac staré.