Andy4: BUČORA NB 1,6i '98

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Andy4: BUČORA NB 1,6i '98

Příspěvekod Winie » 21 bře 2013, 22:14

ten disk je sirokej prave kvuli tomu ET, ale porad se mi nezda ze by to nesedlo. mozna mas neoriginalni stefty, nebo mam neoriginalni ja :lol: kazdopadne hlavne ze to vyresis ;)
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Andy4: BUČORA NB 1,6i '98

Příspěvekod Andy4 » 21 bře 2013, 22:44

Kúpil som v Mazde originál steft za 5,80€ a podľa neho som bol v "tjuningšope" objednať to isté len dlhšie. Akože mi k tomu stále núkali rozširovacie 20mm podložky, ale s vďakou som odmietol. To by bolo výsledné ET-3 ? :)
fully restored NB '98 1.6 LSD
Uživatelský avatar
Andy4
 
Příspěvky: 357
Obrázky: 2
Registrován: 10 čer 2011, 13:59
Bydliště: KE/KS

Re: Andy4: BUČORA NB 1,6i '98

Příspěvekod kubec99 » 21 bře 2013, 23:26

to bude vyzerať parádne na tých kolesách!!! Už sa teším keď nahodíš aj na zadnú náprau ;-)
Obrázek
NBfl Sportive r.2001 1.8l, Torsen, 6st. prevodovka, BC Racing 6/5, Buddy Club P1 Racing SF...
Uživatelský avatar
kubec99
 
Příspěvky: 249
Obrázky: 8
Registrován: 09 bře 2010, 01:54
Bydliště: Okres Ilava SLOVENSKO

Re: Andy4: BUČORA NB 1,6i '98

Příspěvekod kousmen » 22 bře 2013, 06:53

Taky jsem je chvíli měl a nenasadil kvůli krátkým šteftům, ale vyprdl jsem se na to a prodal je dál. :D winie má buď delší štefty nebo jeho mahle někdo upravoval. Není neobvyklý, že se u tak masitých kol ubírá z dosedací plochy kvůli úpravě ET...
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Andy4: BUČORA NB 1,6i '98

Příspěvekod forty-one » 22 bře 2013, 12:01

K tomu TA Technixu... Mam ho na jednickovej Octavke RS, pretoze povodny bol KO a seriove tlmice + pruziny by stali neskutocne prachy a oproti ostatnym low endom vraj aj nieco vydrzi... ALE... Je neskutocne tvrdy, komfort ziaden a auto na nerovnostiach odskakuje. Na Mazde mam 10AE Bilstein podvozok a absolutne sa to neda porovnavat.
Je mi jasne ze sa Octavia s MX-5 neda podvozkovo zrovnavat, ale predpokladam, ze varianta na MX-5 od TA-cka na tom bude charakteristikou rovnako a jazdne vlastnosti MX-5 na ukor vzhladu, by som aspon ja osobne nezabijal low end podvozkom. ;)
forty-one
 
Příspěvky: 4
Registrován: 16 kvě 2011, 00:35
Bydliště: Kosice

Re: Andy4: BUČORA NB 1,6i '98

Příspěvekod Andy4 » 22 bře 2013, 13:41

Éjha, ďalší košičan! Teším sa. Farba? Tmavo modrá??
Mám rovnaký podvozok z aniversárky na mojej mx5ke a som spokojný, zatiaľ nehodlám meniť, lebo auto s ním dobre funguje. Možno časom dám tlmiče upraviť na nižšiu výšku, ale to je otázka budúcnosti.

Kubec99 bude to nie nízka mx5ka na balónoch, iná ako sú aktuálne trendy.
fully restored NB '98 1.6 LSD
Uživatelský avatar
Andy4
 
Příspěvky: 357
Obrázky: 2
Registrován: 10 čer 2011, 13:59
Bydliště: KE/KS

Re: Andy4: BUČORA NB 1,6i '98

Příspěvekod kubec99 » 24 bře 2013, 12:53

ale ake balony pre Boha... ved je to standarny a super fungujuci rozmer... Kasli na tie reci, tiez na nich jazdim ;-)
Obrázek
NBfl Sportive r.2001 1.8l, Torsen, 6st. prevodovka, BC Racing 6/5, Buddy Club P1 Racing SF...
Uživatelský avatar
kubec99
 
Příspěvky: 249
Obrázky: 8
Registrován: 09 bře 2010, 01:54
Bydliště: Okres Ilava SLOVENSKO

Re: Andy4: BUČORA NB 1,6i '98

Příspěvekod Andy4 » 18 dub 2013, 18:02

Dnes popoludní počas jazdy frajerke skapal motor, podľa nefungujúcich hodím zdedukovala že bude problém s batériou. Cez telefón som ju znavigoval do kufra, po jeho otvorení sa na ňu podľa jej opisu biely dym. Ja som bol medzi tým na mieste behom minúty a zdiagnostikoval som úplne roztopený mínusový kábel a podymkávanie z batérie. Asi ako para z čerstvo zaliatej Nescafé.

Nakoľko sa to stalo rovno vedľa predajne Elit autodiely, poslal som ju po novú batériu. Kúpila Bosch :) Kábel som zatiaľ poloprofesionálne omotal izolačnou páskou a predpokladám, že ho budem musieť vymeniť.

Čo mohla byť príčina tejto udalosti?
fully restored NB '98 1.6 LSD
Uživatelský avatar
Andy4
 
Příspěvky: 357
Obrázky: 2
Registrován: 10 čer 2011, 13:59
Bydliště: KE/KS

Re: Andy4: BUČORA NB 1,6i '98

Příspěvekod dopr » 18 dub 2013, 18:16

Stalo se mi neco podobneho pred rokem. Dost neprijemna zkusenost, kdyz se zace od baterie kourit. U mne to byla zkratovana baterie diky jednomu vyteklemu clanku (spodni roh obalu baterie byl poskozeny).
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Andy4: BUČORA NB 1,6i '98

Příspěvekod Andy4 » 22 dub 2013, 10:08

Baterkový Problém som zdiagnostikoval s tatkom elektrikárom, plusový kábel, teda svorka na kolíku plusového pólu batérie sa nezaizolovanou časťou dotýkala vnútorného blatníka, ostala tam mechanická stopa poškodenia, ako aj stopa dymová :) tak do budúcna pozor na to aj ostatní. Poriadne som batériu prichytil.

Pozorujem teraz druhý problém, motorický. Pri akcelerácii medzi 2000-2900 rpm motor akoby niečo udusilo, nad túto hodnotu zase ide krásne do otáčok. Nerobí to stále, len občas ale na každom rýchlostnom stupni. Motor po jazde v prevádzovej teplote drží vysoké otáčky na voľnobeh, cca 1200rpm, pri dobrzdení na napr. na križovatke zase klesnú na 500rpm. Tento jav dusenia a nevyrovaneného voľnobehu registrujem len pri zohriatom motore. Na studeno v poriadku.

Sviečky NGK majú 15tis KM, sviečkové káble mám nové, asi mesiac staré.
fully restored NB '98 1.6 LSD
Uživatelský avatar
Andy4
 
Příspěvky: 357
Obrázky: 2
Registrován: 10 čer 2011, 13:59
Bydliště: KE/KS

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam a 14 návštevníků