ano, ide hlavne o rozsirene kombo eibach + bilstein a lacne coilovery, ktore nemaju nastavitelne predpatie pruziny..
Pracovny rozsah ale neostane rovnaky, ten je dany rozmerom nameranym od tela tlmica po doraz, a tym ze pouzijes top hat ho predlzis prave o dlzku tophatu pretoze posunies doraz napr. o 3cm vyzsie. Kedze ma MXka dost velke podbehy tak sa da takto ziskat pri znizenom aute dlhsi chod napravy, ale ako bolo spomenute, aj brucho auta pojde o nieco nizsie pri maximalnom prepruzeni. Dlzka chodu by sa nezmenila iba v pripade, ze pruzina dosiahla fyzicky svoju maximalnu stlacitelnost (teda ze su vinutia uz naskladane "na sebe") uz pred tym nez dojde tlmic do "zony tophatu" tam uz je to ale iny problem.
kazopadne mas pravdu, dobre coilovery su lepsie riesenie, rozdiel je ale v tom ze eibachy a aj bilsteiny zo sportivky zozenies za par korun a mas celkom fajn fungujuci setup, kdezto dobry podvozok uz tak lacny nebude