Tak menší aktualizace. Knečně jsem se dostal k tomu abych vytáhl ty zasrané podložky (25mm) co jsem ještě měl na zadní nápravě. Nebylo to úplně jednoduché, protože tam byly dané dlouhé štefty, takže se musely lisovat ložiska, které jsem rovnou vyměnil za nové ikdyž to asi nebylo vůbec potřeba, tak ale mám klid na dalších 15 let. Dále jsem měnil těsnění pod víkem ventilů, měnil jsem ho před dvěmi lety při rozvodech, ale bylo neoriginál a loni mi přes něj začalo lehce prosakovat a to jsem nechtěl takhle nechat. Takže rada zní, kupujte originál těsnění, je tam v něm fakt rozdíl! Dále tam už 14 dní mám nový olej Milleroils 10w-40 s technologií nano a ve vysokých otáčkách mám pocit že jde motor hladčeji. Olejový filtr orig mazda... Potom mi loni lehce začala ťukat jedna kost stabiku, tak jsem preventivně vyměnil obě přední.
Fotky bez podložek dodám později, co je ale hlavní, tak po jejich odstranění je zase konečně majda zábavná a lépe točivá. Daleko lépe se teď řídí plynem a navíc jsem zase mohl podvozek poštelovat na komfortnější úroveň a je to paráda
. Takže když mohu říci svou zkušenost s rozšiřováním podvozku, tak jedině přes ET a pokud možno nemít vzadu o 5cm větší rozchod než ve předu. Mám teď ET o 23mm větší než originál a tohle se ještě dá, aniž by to mělo nějaký dopad na zábavu za volantem, ale když tam byly ještě ty 25mm podložky, tak to sice jelo jako po kolejích, ale tak nějak to nepracovalo ku prospěchu věci, zdálo se mi to lehce umrtvené a jak jsem psal, nedalo se moc v zatáčkách pomáhat předku zatočit ubráním plynu. Teď je to opravdu rozdíl 100 a 1