pretoci...
BTW winie, kedze predpokladam ze ani s novym starterom ti to nenabehne, bolo by dobre sa rozpisat co si ako swapoval....
CIEVKY mas 1.6 ?
vaha vzduchu ?
ECU? mal by si pouzivat 1.6 ak nemas standalone
iskru mas ? (skusaj to s nejakou starou svieckou idealne, nezabudni ze to potrebujes ukostrit o blok)
palivo mas ? (pocujes pumpu) ?
Ako stare mas kable a sviecky ? pouzival by som na first start urcite nove alebo take o ktorych vies ze fungovali a nie su stare zaroven.
step by step manual si pouzil udajne FM tak ak si sa ho drzal tak by to nemal byt problem ale podla toho co pises si ho bud necital alebo si ho zle pochopil
na CAS mas sipku, pokial ju das do roviny so sipkou na hlave tak by to malo minimalne nastartovat, ja to mam potocene ak si dobre pamatam cca 2-3mm od sipky v smere ku cievkam.
Idealne by bolo zohnat si standalone ECU (napr. taku ako predavam

) a pozriet ci mas vsetky signaly.ä
BTw este raz som si precital co si napisal...zaujalo ma to s tym prepajkovanim konektoru. 1.6 pouziva uplne iny typ TPS ako 1.8 ty mas prave zachovat 1.6 TPS a nic neprepajkovavat v pripade ze pouzivas ECU z 1.6