Už jsem nejen tady několikrát psal že Cobalt na NBčku je úplně v pohodě, ten NAčkový dělá strašný monotónní hukot v prakticky celém spektru otáček. Znám ještě jedno NA s Cobaltem (ahoj noose) za kterým odmítám na výjezdech jezdit protože to je jak vrtulové letadlo.
Znovu opakuju že na NB je to úplně v pohodě, vinu tedy házím na středovou část kterou NAčka mění, NBčka ne.
Proto věřím že když seženu slušnej výfuk který nebude mít od katu dozadu 60mm trubku s rezonátorem tak to tak strašný nebude.
... což mě přivádí k myšlence, dá se na NAčko dostat NB catback? Stačí jen převařit držáky nebo je jiný i tvar a/nebo délky? Že bych tam šoupnul NBčkový výfuk a pak si dal akorát koncák třeba i ten Cobalt
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?