Na autě proběhlo pár změn, tak bych je měl asi zapsat sem do své servisní knížky
Jako první bych měl asi poděkovat PavloviS, za pomoc s hledáním a následnou opravou úniku chladičky (už potřetí...). Takže díky
! A vy se nebojte v případě nouze klukům z garáže ozvat.
Koupil jsem a následně nainstaloval jetý podvozek V-Maxx od zdejšího člena. Bál jsem se, fakt bál. Jednak ty zvěsti, co kolují kolem TA-Technix a Raceland, které jsou tu docela rozšířené a hlavně jetý podvozek... bude ještě fungovat?
Nevím, nemám zkušenosti s Racelandem, takže nemohu porovnávat, ale V-Maxx rozhodně průser není a to ani po 4 letech (víc?) života na předchozí Miatce. Po nainstalování jsem si dal křest při průjezdu Prahou a krom dlažebních kostek se nikde žádné šoky nekonaly. A to ani později na okreskách. Podvozek si v rozmezí dvou dnů poměrně hodně sednul, takže ho budu o nějaký cenťák a půl ještě určitě montovat nahoru.
Na okruhu v Mostě už to byla úplně jiná liga. Jsem rád, že jsem si tam předtím vyzkoušel i sérii a tak mohu srovnávat. Těch průměrných -5 vteřin na kolo snad hovoří za vše
. Nejlepší čas 2:11:92 (odsetinkováno v Premiéře) mě pak opravdu potěšil. Jednak je rozhodně místo pro zlepšení stopy a hlavně s trochou úprav na autě se snad pod 2:10 dostanem.
https://www.youtube.com/watch?v=xz3nNNw ... e=youtu.beNegativem nainstalování podvozku je potřeba nastavení geometrie. Té se však (hlavně vzadu) na starých nápravách se zarezlými excentry už moc nechtělo, takže vzadu vozím odkony na hodnotách kolem 3st. Na okruhu super, jen těch pneumatik je mi líto...
Další zásadní změnou je přechod na jinou viskozitu oleje. Auto používám hlavně na zábavu, při běžném ježdění už toho zas tak moc nenajezdím, tak jsem si říkal, že by poměrně často používána specifikace 10w60 (Valvoline Racing) neměla uškodit. Hlavním iniciátorem této změny byl hlavně fakt, že se při každém ježdění na okruhu po cca dvou 10ti min. stintech rozezněly hydroštely, které utichly obvykle až druhý den. Nevím samozřejmě přesně, co se tam při těch teplotách děje, ale odhaduju, že už se trhal filtr a mazání neprobíhalo tak, jak by mělo.
Zatím mám na oleji najeto cca 400km, takže nebudu vynášet odborné soudy. 7 stintů na veřejných jízdach v Mostě mi však zatím dává za pravdu. Motor je celkově tišší a hydroštely zatím odpočívaj (nebo pracujou, to nevím...).
Teď už ale opravdu příjde nevyhnutelné řešení rezavých prahů a renovace náprav
. Snad bude do jara hotovo...
PS: a ještě díky Birdovi za půjčení klíčů na štělování tlumičů
. Celkově jsem za to fórum rád, už mi ta jedna registrace párkrát pomohla...