Tak moje optimistické představy nevyšli. Nakonec jsem musel odjet do Německa a auto si vyzvednout o týden déle. A taky to nešlo tak rychle jak jsem předpokládal, holt mladistvá naivita
Ale, makal jsem na něm s tátou o sto šest a kromě nárazníků a kapoty je vše v barvě
Byla to makačka, prsty mám probroušený až na krev, ale lak vypadá kvalitně
Znalci by pár chybek našli, ale na poměry zaprášené truhlárny a tátovo první stříkání auta myslím dost dobré.
No a abych teď neměl málo starostí, tak jsem si včera přivezl další:
A teď mám dilema co s autama. To co jsem přivezl je Sportive, takže 6q, svor, atd. Kamarád mě pobízel, ať dám do Sportivky podvozek co mám na té své opravené a udělám auto na okruhy z ní. Že tý škoda nebude. Ale koukal jsem znova na nosníky a jsou na prach, takže by H&R stabíky asi moc nepodrželi
Takže se přikláním k variantě techniku ze Sportive hodit do mé Phoenixky a jezdit na okruhy s ní.
Dělal jste už někdo swap z 1.6 na 1.8 u NBFL? Co všechno tahle úprava obnáší? Musí se měnit i motorový kabelový svazek?
Btw. tady je fotoalbum klempířiny:
http://mx5princess.rajce.idnes.cz/renovace_MX-5