JRNBFLBRG

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: JRNBFLBRG

Příspěvekod Jr. » 01 srp 2015, 20:21

150 bezcílných kilometrů po Karlštejnsku a Křivoklátsku... až na některé řidiče a spoustu cyklistů naprostá pecka.
Přílohy
NB3-1.jpg
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: JRNBFLBRG

Příspěvekod Pochtli » 01 srp 2015, 22:23

To je bohužel nešvar všech pěkných silniček - překážející cyklisti a střeva za volantem.. :?
NB 1.8 -> NB 1.6 -> NBFL 1.8 -> NB 1.6 Miracle (2000)
Toyota Avensis kombi 2.0 VVTi (2005)
Suzuki Swift 1.3 (1999)
Uživatelský avatar
Pochtli
 
Příspěvky: 2005
Obrázky: 3
Registrován: 22 čer 2010, 20:08
Bydliště: Brno

Re: JRNBFLBRG

Příspěvekod Jr. » 01 srp 2015, 22:59

Na cyklisty se nezlobím, když nedělaj kraviny. Bohužel jsem je dnes potkával zásadně v pěkných serpentýnách a jiných radostech :D. Že lidi nepojedou s Oktávkou stejný tempo jako já v Miatě bych taky pochopil, ale dneska se našlo pár extrémistů schopných jet na rovných a přehledných úsecích okresek 60. To mě nebaví...
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: JRNBFLBRG

Příspěvekod Krivak » 01 srp 2015, 23:16

Příští týden jestli někam pojedeš, tak bych se přidal.
Uživatelský avatar
Krivak
 
Příspěvky: 586
Registrován: 11 zář 2014, 23:03
Bydliště: Praha

Re: JRNBFLBRG

Příspěvekod Jr. » 04 srp 2015, 15:48

Ani v NBfl se nic nemění ohledně místa pro větší lidi. Rozhodně bych nebyl tak radikální v porovnávání prostoru NA vs NB, jak mají někteří ve zvyku. Příjde mi to prakticky stejné (stejně malé). Jediné velké mínus u NB(fl) je samozřejmě nafouklá výplň dveří s ultrašpatně umístěným madlem, které musí vadit snad každému nad 180cm.

Jelikož si auto nebudu nechávat, nechtěl jsem budoucímu majiteli do čehokoliv řezat, nebo nějak nenávratně předělávat. Foamectomy jsem tedy vypustil. Trikem s třema podložkama a delším šroubem jsem o maličko vyosil ruční brzdu. Dále jsem sehnal doorcards z NAčka. Horní část tam sedne jako pr*el na hrnec. Dolní by bylo potřeba vyříznout nově a vymyslet pořádné uchycení, ale na to jsem aktuálně neměl čas, takže na scénu přišla tejpa. Díra na kliku sedí prakticky dokonale, zbytek bylo potřeba trochu ořezat. Vzhledné to moc není, účel to však plní skvěle a bylo to hotové fakt rychle... takovej Láďa Hruška.

Dnes jsem nainstaloval náboj s novým (jetým/přečalouněným) volantem Sparco o průměru 35cm (cca o 1-2 cm míň než origo) a problém s místem definitivně vyřešen. Teď je ho tam až až... ještě sehnat v elektropotřebách správný odpor a snad umlčím i tu kontrolku.

Howg.

NB4-1.jpg
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: JRNBFLBRG

Příspěvekod PavelS » 10 srp 2015, 22:40

Jsme rádi že jsme mohli pomoct, i když s tím časem to bylo občas složitý - časem bude líp a už pro nás budou ostatní auta prioritou ;) ;) 8-) :)

Jsem asi zlej, ale doufám, že ty plány na podzim nevyjdou a budem ještě aspoň jednu sezonu moct vyjíždět společně... :twisted:
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: JRNBFLBRG

Příspěvekod Jr. » 18 říj 2015, 22:35

12138492_784347248378668_9015153707139196104_o.jpg


Jezdíme a bavíme se, jak jenom to jde.

Co se udělalo:
Výměna gufer na vačkách. Už po mě nezůstávají kapičky oleje v garáži.

Objevil se vakl v ložisku LP kola. Rychlá výměna... (bohužel se nepodařil sehnat nový náboj - všechny značky za cca 1500,- aktuálně vyprodané, pouze kusy za cca 5 a víc tisíc - tak mi kluci našli jetý, ale bezproblémový)

Vyměnil jsem brzdovku za ATE Racing Blue.

Výměna vzduchového filtru. Bosch. (původně jsem plánoval CAI, tak proto jsem ho nekoupil už před létem s tím původním seznamem dílů)

Za servisy, jako obvykle, velké díky garáži kolem Pavlika!


A kde jinde provést zatěžkávací testy, než na okruhu. V pondělí Sosnová. Opět jsem si potvrdil, jak je sériový podvozek supr. Hlavně na téhle trati, kde se díky rychle navazujícím zatáčkám dá skvěle pracovat s váhou auta. Nejeden Cayman tam ztratil kytičku ve srovnávní s tou naší přemotorovanou sviní :D.

Dnes dopoledne Most za velkého mokra. Opět jsem si potvrdil, jak to na tenhle okruh chce udělat podvozek :D. Riziko rozšlehání auta o svodidla je za mokra pro mě asi moc velké, tak jsem si to ani moc neužíval. Tuhle zábavu si nechám až na nějakou trackday only ošklivku, co jí nebude vadit výlet do kačírku a třeba i dál. Za sucha a s podvozkem jsem přesvědčený, že bych svůj čas z NA8 stáhnul o vteřinu až dvě. Až takhle tomu motoru věřím. Jede fantasticky...
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: JRNBFLBRG

Příspěvekod Jr. » 19 říj 2015, 10:18

A ještě vindejho z minulopondělního kroužení v Sosnové. Jen zábava, nic víc...:)
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Předchozí

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 205 návštevníků

cron