TeeJay píše:Zajímavý vlákno. Párkrát za den jsem refreshoval a dočítal, co mezitím přibylo. To jsi musel psát celej den, ne?
Taky se mi líbí tvoje garáž i dílna.
Budíky - já jsem display s ledkou a linearizaci dělal na dvakrát (ven, display, zpátky do auta, ven, pak teploměr, zase zpátky do auta), baterku ani neodpojoval (na co, když mezitím nebudu otáčet klíčkem) a všechno proběhlo ok
Stojky - četl jsem, že dávat je na podélný nosníky není moc dobrej nápad, nejsou na to dělaný. Proč je nedáš pod nápravnici nebo přímo jackpointy pod prahy? Dávám tam prkýnko, abych nepomačkal tu hranu a funguje to hezky, spolehlivě a snad téměř bez rizik
Altík - ten tvůj se mi líbí! Na svém bych potřeboval vyměnit ložiska (nebo jen jedno?), v tvém podání to vypadá jako sranda, je to fakt tak snadný?
Nástřik víka - obyčejnej komaxit je na tepelně namáhaný víko v pohodě? A jak se ti povedlo tak hezky vystříkat nápisy na něm?
Brzdy - jaký jsi použil ten šedej základ na třmeny?
Vypadá to fakt dobře.
Ať se dílo daří dál jako doposud.
Zdravim, no myslel jsem si ze to budu mit za chvili, kolem 12 jsem zacal a skoncil po 21 hodine. Ale mel jsem po velmi dlouhe dobe volny vikend, kdy jsem "nemusel" nic delat, plny telefon fotek, tak jsem moc rad ze to mam vse zesumarizovane na jednom miste.
Baterie by se mela odpojovat vzdy kdyz behas se sroubovakem kolem auta. A ted po tom zkratu se o tom nema smysl ani bavit, alespon u mne.
Asi to neni nejlepsi misto, ale videl jsem ze to tak dela vice lidi, kazdopadne mas pravdu ze na toto jsou delane jackpointy. Nemam hydraulicky hever a daval jsem to nahoru klasickym nuzkovym. Takze jsem vzdy potreboval jeden jackpoint.
S altikem opatrne, nejdriv doporucuji povolit matku jeste s remenem a jestli je ve spatnem stavu, tak parkrat prostriknout WDckem nebo nejakym povolovacem. Jak je altik, venku tak uz se s tim spatne manipuluje a pomuze ti jen razovy sroubovak a svecena voda hih. Idealni je strcit dovnitr sroubovak a snazit se matku povolit ockovym klicem s altikem v ruce. Na 100% ohnes lopatky chladici vrtule a kdyz budes sikovny tak jeste skrabes vinuti. Tim jsem chtel rict ze ja jsem velice sikovny heh. Ctyri srouby zvenku drzici dve casti altiku taky parkrat prostrikni, srouby maji maly prumer a podarilo se mi u jineho altiku jeden utrhnout. Chtel jsem resit i loziska a uhliky ale nastesti nebylo potreba. Loziska jsem podle cisel nejak dohledal, ale zdroje pochybne a ne v CR, samozdrejme by se dalo asi presne zmerit a najit ekvivalent u nas, ale to jsem se trochu bal. Jedno lozisko je pripevneno srouby a jde krasne vyndat, ovsem druhe je zalisovane na hrideli a je potreba stahovak nebo podobny pripravek. Opet nemam zkusenosti. Uhliku bylo dost nastesti, ale myslim ze neni problem sehnat u nas dle rozmeru stejne.
Mno co jsem tak studoval tak komaxit defaultne by mel vydrzet kolem 150-200C bez problemu, coz by na viko melo stacit a zatim Ok. Pak je specialni vysokoteplotni, ale nemam s tim zkusenosti a nevim jak bohaty je vzornik. Klasicke vysokoteplotni barvy jsou sice krasne, ale mas na vyber cernou a stribrnou a dalsi ostatni barvy rapidne ubiraji na pouzitelne teplote. Takze treba cerna zvladne 600C a cervena napr jen 300C modra 200 atd. a o stalosti odstinu ani nemluve. Takze klasicky komaxit je idealni volba s tim, ze mas celou paletu RAL barev + spoustu druhu perleti atd atd. Pouziva se na vika uz dlouho a neni s tim problem. Popripade se podivej na VHT barvy, vypekaji se v troube a nebo se nechaji zaschnout a zapecou se rovnou na motoru. To je napr. klasicka red Honda Vtec styl, vroubkata struktura. Vroubky pak odpovidaji delce a zpusobu vypalovani. Lze pouzit i horkovzdusnou pistoli. Youtube je toho plny, maji i par jinych barev. Pan ke kteremu chodim na pisek, mi ukazoval napriklad dvojiteho webera, totalne zadelanej,no hnus. Kdyz jsem si prisel pro sve veci, tak me zajimalo, jak to dopadlo a pan vybalil karburatory jako nove, v prusvitnem komaxitu, no nadhera. Vlastne on mi poradil jak na altik.
Zaklad osvedceny mi opet poradil muj piskar, jedna se o Dupli-color Car´s sprej šedý základ, pracuje se s nim dobre.