Čaute po dlhšej dobe opet niečim prispejem ... tak veci sa majú takto vrátili sme sa z dovolenky a život išiel dalej takže práca a tam len človek musí čakať na víkend kedy si človek presadne z NBfl do NA. Po dovolenke som sa po asi 2-3 týždnoch dostal do kontroli a upratania Miaty. Skontrolovať podvozok lebo nejaké tie škrabance na bruchu boli
ale nič extra takže obrúsiť a zatrieť. Keď som už bol odspodu tak som ten hnusný pracovný spojkový valček vymenil. Potom demontáž kolies a kontrola bŕzd. No
a tu som sa nestíhal diviť.
Pre info hore v tomto vlákne je napísane kedy som dával nové pneu bolo to na začiatku sezóny! a po prejdení 5000km je stav medzi prednou a zadnou
Predné z 7mm topadli hrozne! a zadok celkom v pohode.
tak som ich nakonie medzi sebou prehodil predok za zadok a poriadne vydrhol kolesá.
Inak brzdy takisto v poriadku aj kvapaliny a oleje všetko jak má byť. Nič všetko fajn až na to ,že z neznámych príčin sa mi povolila matka na zaistenie homokinetického kĺbu vzadu v lavo, bola úplne uvolnená. Takže v najbližšej dobe mám na pláne výmenu dvoch ložísk a to PP a LZ. Miate som doplnil pár nálepiek z alpských passe.
Inak som auto dokladne vyčistil a povysával a odstavil do garáže. Takže teraz auto jazdí len cez víkend.
V pláne mám resp. zostáva
ale uvidím kedy sa do toho pustím.
Výmena LZ + PP ložiska
tesnenia na streche okolo okien
no a snáď možno keď sa budem nudiť tam dostať tú AFM z RX7
nový celolak
frame rails ... ktoré už viac ako rok ležia v garáži
možno by som ešte vymenil diff alebo resp. spravil jeho GO niekedy počas dlhej zimy
nejaké blbostičky v interiery by to ešte chcelo
Inak akutálne jazdím na Valvoline VR1 racing 10W-60 a velká spokojnosť
Konečne som sa dostal k spracovaniu toho videa z dovolenky tak koho by to zaujímalo a mal tak štvrť hodiny čas može si ho pozrieť na tomto odkazu podotýkam je to len na PC kvoli ochrne autorských práv z YouTub-u
https://youtu.be/cMVGMr8VCK8