Tak setup Bilstein B8 + Tein S.tech nahozen a i kdyz jeste neni udelana geometrie (Krenstiku, cekej dnes muj telefonat
), tak cca po 60km muzu uklidnit riderhenryho, ze mu zadni tlumice o hlavu skutecne neomlatim. Dosahl jsem toho, co jsem potreboval. Auto zustava stejne pohodlne jako doposud, v nekterych pripadech dokonce mnohem pohodlnejsi. Projel jsem s nim veskere zname kotary, na kterych vim, jak to se mnou traslo a mnohdy je zehleni nerovnosti skoutecne znatelne lepsi. Co se tyce ostrejsi jizdy, zatim jsem to moc neprehanel, dokud neni geo, ale naklony jsou znatlene mensi, rizeni poskytuje jeste vice zpetne vazbym auto mnohem rychleji reaguje na zmenu smeru a pusobi jeste vice vyvazene. Par zatacek jsem jel o vice nez 10km/h rychleji nez obycejne a bez jakehokoliv naznaku nejistoty nebo nestability.
Auto podle predpokladu zustalu ve stejne vysce. Pokud k nejakemu snizeni doslo, tak jsem ho okem moc nepostrehl (25mm predek, 33mm zadek). Uz kdyz jsme porovnavali vysku loni s Vavrisovou 10AE, tak jsem byl niz na seriovem podvozku.
Myslim, ze nakonec tato kombinace, ke ktere jsem se dopracoval je pro mne, s ohledem na rocni najezd, naprosto idealni. Ted jeste doladit geometrii a uz jen jezdit. Konecne holka taky trochu omladla