Andrew´s Red Miata - 1.9 VVT ITB NA

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Andrew´s Miatka - Red NA 94 1.8 LSD T2

Příspěvekod PavelS » 02 dub 2016, 08:56

Ja ti to povidala!!! :-D (sorry, musel sem)
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Andrew´s Miatka - Red NA 94 1.8 LSD T2

Příspěvekod AndrewG » 02 dub 2016, 09:04

tak včera som sa už trochu aj povozil, nastavil predzápal ešte trošku viac(advance), stale bez klepania na 95okt benzine.
Plan je dať to na hranicu kedy to nebude klepať na 95 oktán a potom dávať aditívum (millers myslim) ktoré by malo pridať nejaký oktán-2. (rezerva pre horúce dni, prípadne iné komplikácie).
auto už ide po geometrii podstatne lepšie, uvedomil som si že take to preklzovanie kolies ide zozadu, takže je jasné čím to je. je to doprevádzané typickými buchotavými zvukmi lamelového svoru :-) celkom nepríjemné, fakt pri rýchlostiach do 10kmh je to otravné, rovnako tak aj odposilovaný posilovač.
zábava však začína nad týmito rýchlosťami. riadenie je síce tuhšie ale je to celkom príjemné, no uvidím po prvom slalome, či sa s tým bude dať jazdiť, zrovna slalomy sú také no, ehm...

prvý deň keď som išiel tankovať som mal z toho taký pocit že to moc lepšie nejde, jednak som tomu ani nedával moc, predsa len sa to má aspon trosku zabehnút, a podruhé nebol nastavený asi ten predzápal ešte moc optimálne takže fakt to nemalo krutak dole..
teraz, to naozaj ide kilečko tam je fakt na miestach kde by nebolo celkom žiadúce :-D (dodávam, že mám upravený snímač rýchlosti takže rýchlosť ukazuje správne)
takže zatial spokojnosť jediný problém je že diff z predného gufera tečie. nakoľko však mám pevný a nie pružný medzičlen ktorý vytvára predpatie ložísk, tak nebude treba rozoberať celý diff. napriek tomu sa radujem celkom, len ma najnovšie desí ta korozia prahov a boh vie čoho ešte.... uvidíme, najneskôr v máji by som to chcel riešiť, uvidíme ako to výjde...
AndrewG
 
Příspěvky: 2285
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Andrew´s Miatka - Red NA 94 1.8 LSD T2

Příspěvekod vhml » 02 dub 2016, 10:39

Než 95 + aditiva tak radši stovku. I s aditivama :-) Známej si takhle zkurvil pěknej motor, do kterýho měl předepsáno 100oktanů. Přišel s teorií že 91 oktanů už se stejně nevyrábí, takže je to stejný jako 95tka a když do toho přidá aditiva tak těch 100 taky skoro má. Samozřejmě motor dlouho provoz na 91 oktanů nepřežil.
vhml
 
Příspěvky: 1071
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Andrew´s Miatka - Red NA 94 1.8 LSD T2

Příspěvekod AndrewG » 02 dub 2016, 10:42

lenze ja chcem motor nastavit na 95oktan a pridavat nasledne po odladeni na 95oktan aditivum. teda motor bude bez problemu fungovat aj na cisty 95oktan, ked budem nahodou niekde kde aditivum nebudem mat so seebou...

to co popisujes je samozrejme ľudská blbosť :D
AndrewG
 
Příspěvky: 2285
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Andrew´s Miatka - Red NA 94 1.8 LSD T2

Příspěvekod PavelS » 02 dub 2016, 11:46

On je trošku cenovej rozdíl mezi 95 a 100oktanem - tam by to už bylo dost otravný... Nemluvě o tom že často nejde sehnat,že. Chápu že chceš 95 :)
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Andrew´s Miatka - Red NA 94 1.8 LSD T2

Příspěvekod Pavel260 » 02 dub 2016, 16:33

Tak je na každé brnzine, omv a shelu? Rozdíl 3kc což je cca 120 na nádrži? :-D
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3602
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

Re: Andrew´s Miatka - Red NA 94 1.8 LSD T2

Příspěvekod spooon » 02 dub 2016, 18:52

nehledě na to, že přídavek adativa taky nebude zadarmo. Kolik to vyjde na nádrž? Jestli se fakt nevyplatí brát ten 100oktan přímo
spooon
 
Příspěvky: 533
Obrázky: 0
Registrován: 03 kvě 2012, 22:58

Re: Andrew´s Miatka - Red NA 94 1.8 LSD T2

Příspěvekod AndrewG » 02 dub 2016, 23:47

aditivum od millers vyjde na 20€ na 500l :-D
podľa testov to funguje. ale ako píšem chcem to len niečo ako "keby niečo" - rozumej ak by palivo ktoré niekde natankujem bolo mierne nižšej kvality, vonku extremna teplota a podobné nepriaznivé situacie.

BTw co sa posilovaca týka dohalil som problém a to sú zrejme staré gumové silentbloky v predu, ktoré som bol lenivý menit spolu so zadnými.
kvôli nim mi (dufam ze je to kvôli nim) nejde nastavit rozumný záklo (ku 3°) takže som na 5°vľavo a 6°vpravo, čo je na depower strašné peklo. tak držte palce, zajtra to asi prehodím a budem dúfať že to pomôže.
každopádne keby nie, máte tip, čo iné by mohlo ovplivniť schopnosť nápravy dosiahnuť nižší záklon ? poškodené horné uloženia tlmiču ? prípadne zamenený pravý/ľavý tlmič, aj keď vyzerajú že sú rovnake, prípadne ich nesprávne otočenie ?
AndrewG
 
Příspěvky: 2285
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Andrew´s Miatka - Red NA 94 1.8 LSD T2

Příspěvekod PavelS » 03 dub 2016, 09:13

Pavel260 píše:Tak je na každé brnzine, omv a shelu? Rozdíl 3kc což je cca 120 na nádrži? :-D


Je fakt, že ty víš jak na vesnicích jsou tyhle benzíny, žiju pořád v domnění, že není moc dostupný. Nezaměňovat ale za 98,to často bývá jen aditivovana 95...
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Andrew´s Miatka - Red NA 94 1.8 LSD T2

Příspěvekod vhml » 03 dub 2016, 09:17

Když děláš takový blbiny jako vypnutí posilovače, tak máš co jsi chtěl :lol: Každopádně záklon je jen daný polohou horního a spodního čepu. Tlumič s tím nemá nic společného ( není to McPherson ) . Leda že bys měl prohozená horní ramena, ale ty jsou asi stejná. Na druhou stranu by to byl slušnej tuning pro ty co posilovač mají. Na škodovce jsem měl záklon kolem 11 stupňů a steering quickener 2:1. To bylo peklo :-)
vhml
 
Příspěvky: 1071
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron