Radepova 1.8 NB (ex Postert)

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Radepova 1.8 NB (ex Postert)

Příspěvekod radep » 12 črc 2014, 23:40

Tak já taky přidám pár fotek z dnešního blbnutí ve Vysokém Mýtě...
A onboard z volných jízd: http://youtu.be/lfaIsPyirFM

Auto se drželo celkem dobře... jenom to nezvládaly zadní kotouče (oem) - pěkně se spálily... A oem podvozek nebyl úplně největší držák :-) Navíc bez zadního stabilizátoru jsem si užíval značné nedotáčivosti...
A nebo to prostě neumím... což je asi přiznávám nejpravděpodobnější možnost :-)
Tak aspoň jsem nedojel úplně poslední, ale moc už tomu nechybělo :-D
Přílohy
DSCF0339.JPG
DSCF0338.JPG
DSCF0317.JPG
DSCF0128.JPG
DSCF0115.JPG
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Radepova 1.8 NB (ex Postert)

Příspěvekod Zed » 13 črc 2014, 00:10

Bez zadního stabíku by to právě mělo být naopak víc přetáčivý, čím tvrdší zadek, tím nedotáčivější (záleží taky na geo samozřejmě). A s těma kotoučema mi to příjde taky zvláštní, jezdím oem nebo co to je, byly tam při koupi a nic takovýho jsem nikdy nepozoroval, spíš možná destičky? Navíc dozadu nejde ani moc brzdnýho účinku, nemůže být něco špatně?
Jinak fajn poznat zase dalšího člena odsud, máš můj respekt za tu dálku. Příští Mýto opáčko? :)
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: Radepova 1.8 NB (ex Postert)

Příspěvekod radep » 13 črc 2014, 14:39

Aha tak to nevím právě... říkám, asi je to řízením, ale spíš jsem se pořád potýkal s nedotáčivostí. Asi přepálená rychlost při nájezdu do zatáčky? Měl bych vyzkoušet nějaké jiné nastavení geo...
Vpředu mám kombinaci EBC+Hawk a úplně super. Vzadu jsem si právě kvůli malému účinku nechal ještě staré kotouče a DS2500 desky co tam byly. No a po slintech předek sice zahřátý ale ok, a vzadu kotouč fialový :-D Ale jako ne že bych měl nějaký problém s brzdama, brzdily super, nevadly nic...

No každopádně, bylo to poprvé co jsem byl na okruhu... spíš jsem chtěl vyzkoušet auto jak funguje... Jezdilo se fajn :-) Tak snad příště to bude lepší :-)
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Radepova 1.8 NB (ex Postert)

Příspěvekod widar » 13 črc 2014, 18:22

Tvrdý předek a měkký zadek by se měl chovat nedotáčivě.
'98 MX-5 NB, 1.6, 81 kW, Lava orange mica (Mazdaspeed color), Nardi wheel, Bilstein
Obrázek
Uživatelský avatar
widar
 
Příspěvky: 1002
Obrázky: 8
Registrován: 29 čer 2011, 23:03
Bydliště: okres Karviná, Moravskoslezský kraj

Re: Radepova 1.8 NB (ex Postert)

Příspěvekod Zed » 13 črc 2014, 21:18

Widar ma samozrejme pravdu, nevim na co jsem myslel, asi moc vina.. :) Spis jsem mel napsat to, ze bez zadniho stabu se bude zadek vic kroutit, takze v pomalejch zatackach/vraceckach bude mit lepsi trakci a pomuze dotocit, v rychlejch zatackach to bude nedotaciva smrt.
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: Radepova 1.8 NB (ex Postert)

Příspěvekod radep » 14 črc 2014, 10:14

Tak tady mám ostřejší kolo: http://youtu.be/v4upidvm2EA?t=1m25s
A chci vědět připomínky, co dělám na okruhu špatně :-)

No pro příště opravím ten stabilizátor (musím koupit kosti) a změním geometrii aby se auto trošku líp chovalo. Na okreskách s tím problém nemám, ale tam člověk neprojíždí zatáčky v takové rychlosti za kvikání gum :-)
A vůbec by to chtělo podvozek na okruhu :-D Jel jsem se sériovým podvozkem mimochodem... Ale myslím, že se toho zhostil se ctí.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Radepova 1.8 NB (ex Postert)

Příspěvekod Jr. » 14 črc 2014, 14:50

Nevím jestli já můžu být ten radící, ale...
Domluv se příště třeba se Zdeňkem, ať tě sveze dvě/tři kola na spolujezdci a ukáže stopu. Hrozně to občas otevře oči :). Ono je to pak jedno s druhým. Začneš využívat celou šířku tratě, můžeš později brzdit, dřív jít na plyn atd. atd.
Nebál bych se třeba ani DrivingAcademy se Semerádem. Ono se to takhle snadno říká, ale když pak k tobě sedne do auta, tak ti to přidá mnohonásobně víc, než kdybys na netu přečet nějakou encyklopedii ježdění na okruzích.

Sériového podvozku se netřeba bát. Je fakt zábavnej a čitelnej. Samozřejmě nebude nikdy vhodnej na zajíždění závodních časů, ale snáž si s ním pak můžeš vytvářet zábavu s přenáším váhy auta apod.
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: Radepova 1.8 NB (ex Postert)

Příspěvekod radep » 14 črc 2014, 15:32

Určitě souhlas se vším :-) Na DrivingAcademy už jsem se taky díval a slyšel na ní dobré ohlasy. Řekl bych, že ji určitě zrealizuju, ač asi už ne tuto sezónu (peníze no). Na okruhu mě svezl akorát Vavris... ale super :-) Ukázal mi, že jezdím moc pomalu, že se to dá daleko rychleji naprasit přes okruh, jinou stopu atd... A celkově bych prostě řekl, že s každým kolem na mýtě je člověk rychlejší... Po závodech na volných jízdách už jsem se zase cítil jinak na okruhu, a lépe se mi dařilo pár zatáček, které předtím třeba nešly moc... na některé jsem naopak vůbec nepřišel a tak... Znáte to určitě :-)
K tomu řazení, brzdy, udržet se v sedačce... bože je toho tak moc :-D Bohužel hodně jsem se potýkal s tou nedotáčivosi, když už jsem chtěl zatáčku projet rychleji, tak mi předek klouzal ven :-( Doufal jsem, že pomalejší plynulejší jízdou nebudu ztráce tak čas no...

A potřeboval bych ty sedačky nové... dost mě pak bolely záda a mám modřiny na kolenech :-D

Je v Mýtě vůbec prostor nějak více řadit? Přišlo mi, že většinu tratě se jede na 2ku :-) Až na cílové rovince mi to vyšlo na 3ku na konci..
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Radepova 1.8 NB (ex Postert)

Příspěvekod radep » 14 črc 2014, 15:41

No prostě... cvičit, cvičit, jezdit... jinak to nepůjde :-) Jsem hrozná lopata na řízení... kde jaký traktorista by to zajel líp.... :mrgreen:
Ale hlavně, že tam byla super atmosféra, dobře se jezdilo...
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Radepova 1.8 NB (ex Postert)

Příspěvekod radep » 20 črc 2014, 21:28

Vyleštil jsem auto, protože má týden pršet :-)
Fotka z dnešní projížďky na Velké Karlovice, Soláň (koupání v Balatonu) a druhá z Togue.
Přílohy
DSC_1210.jpg
Ještě jedna z Togue srazu s Tomem za mnou
DSC_1477.JPG
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 155 návštevníků