Určitě souhlas se vším
Na DrivingAcademy už jsem se taky díval a slyšel na ní dobré ohlasy. Řekl bych, že ji určitě zrealizuju, ač asi už ne tuto sezónu (peníze no). Na okruhu mě svezl akorát Vavris... ale super
Ukázal mi, že jezdím moc pomalu, že se to dá daleko rychleji naprasit přes okruh, jinou stopu atd... A celkově bych prostě řekl, že s každým kolem na mýtě je člověk rychlejší... Po závodech na volných jízdách už jsem se zase cítil jinak na okruhu, a lépe se mi dařilo pár zatáček, které předtím třeba nešly moc... na některé jsem naopak vůbec nepřišel a tak... Znáte to určitě
K tomu řazení, brzdy, udržet se v sedačce... bože je toho tak moc
Bohužel hodně jsem se potýkal s tou nedotáčivosi, když už jsem chtěl zatáčku projet rychleji, tak mi předek klouzal ven
Doufal jsem, že pomalejší plynulejší jízdou nebudu ztráce tak čas no...
A potřeboval bych ty sedačky nové... dost mě pak bolely záda a mám modřiny na kolenech
Je v Mýtě vůbec prostor nějak více řadit? Přišlo mi, že většinu tratě se jede na 2ku
Až na cílové rovince mi to vyšlo na 3ku na konci..
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)