Andrew´s Red Miata - 1.9 VVT ITB NA

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Andrew´s Miatka - Red NA 94 1.8 LSD T2

Příspěvekod PavelS » 15 dub 2016, 11:11

Vidíš, na to jsem úplně zapoměl Zdendo - pak jsme kupovali ty updatovaný komplet na auto kvůli tomu... Andrew, doporučuju taky zkouknout - ty zkroucený podložky poznáš...
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Andrew´s Miatka - Red NA 94 1.8 LSD T2

Příspěvekod AndrewG » 15 dub 2016, 23:01

diki kluci ale excentre mam nove. shity od IL ktore nevydrzia ani zatiahnutie na 100NM viac krwt bohuzial. takze idem asi nakupit z us mazda origi excentre. na fm som objavil super vec na zaistenie excentrov proti pretoceniu. budem robit na to asi gb v dohladnej dobe. kazdopadne dnes geo, bez vysledku. na lavej strane sa mi podarilo dostat na 5stupnou ale na lavej cez 6, presne o stupen visc ako na lavej. cize mojich chcennych 3.5-4 mozem zabudnut. kazdopadne sa nastavila aspon zbiehavost. s normalne nahustenymi pneu sa to uz inak celkom da, je to asi naozaj o zvyku...dnes som si skusal trosku poslalimovat a nebola to taka kazastrofa. no mam tyzden ma zvykanie si. buduci vikend mam slalom tak uvidim ci chlapcom z prahy spravim biznis a budem brat posilovac od nich :-D

PS diff sa stale nie a nie utisit, ale stale mame len cca 150km takze...buduci vikend chcem chodit do prace s autom nech to aspon troxhu zabehnem do slalomu, nech to ma tych 500km aspon.
AndrewG
 
Příspěvky: 2285
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Andrew´s Miatka - Red NA 94 1.8 LSD T2

Příspěvekod PavelS » 15 dub 2016, 23:25

Nám se neurvali ani jednomu :o :) Ale je fakt, že na Slovači maj lidi větší sílu...
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Andrew´s Miata - Red NA 94 1.8

Příspěvekod AndrewG » 24 dub 2016, 22:41

pár fotiek zo sobotného slalomu, kde auto ukázalo naozaj slušný potenciál.
v treningovej jazde som zajazdil čas 2:02, nutno dodať že s vynechanou jednou brankou...tak som si povedal že ak by sa mi podarilo isť takýto čas s bránkou budem rád.
nakoniec sa mi v poslednej ostrej jazde podarilo zajazdiť čas 2:00 a nejake tisiciny sekundy, čo bolo z pomedzi NA/NB miat myslim najrychlejší čas. NC mi to nandalo o nejake 2sekundy, každopádne chalan to s autom fakt vie a jazdí hádam každú akciu, takže skill bude trochu inde... :lol: každopádne, dovolím si povedať že na moj vobec 2. závod - slalom super! z auta som mal konečne super pocit. tak ako ma na bežnom jazdeni otravuje a niekedy až vytača diferak, tak tak tu ukázal aký je super...jediná vec čo ma vyslove frustrovala boli tie stupidne makké silentbloky motora a teda nemožnosť radiť do 3ky fakt rýchlo..každé radenie ma teda stálo kopu času, niekedy to šlo na 2. krát, niekedy na tretí... potom som už radil štýlom, že som všetko robil strašne pomaly kedže to inak nešlo...každopádne výsledok nezaujímavý, 46. /126(myslim) celkovo a mam dojem ze až 12. v kategórii.Napriek tomu spokojnosť
popri výmene spojky a zotrvačníka by som teda rád adresoval ajtie silentbloky motora a budem uz spokojný ! ďalším nedostatkom budú asi staré pneu (2011) čo je na semislick strašná starina... nemal som z nich ale zlý pocit, no kto vie čo by robili čerstvé AD08 ešte k tomu s novšou R zmesou...inak odjazdil som bez zadného stabíku a napriek fakt rýchlym úsekom (120-140kmh) som nepozoroval nedotáčavosť....s tou mám skorej problém pri pomalých zákrutách, to budem riešiť podložkami v predu, uvidíme ako to pomôže. každopádne treba do predu poriadny stabík, to nie je o čom a do zadu dám originál a budem experimentovať...
teším sa na ďalší závod, ktorý sa pojde na pomalšej technickejšej trati, kde by som aspoň teoreticky mohol mať vačšiu šancu držať krok aspoň s tým NC...
a toť fotos
13043630_10206341777725662_4121574194974212081_n.jpg

13095774_10206341778285676_1038193249307335648_n.jpg

26549148411_6e8a2777a0_o.jpg

26588657316_705d9c6d38_o.jpg

26588743676_6ded6a7712_o.jpg

P4236786.jpg
AndrewG
 
Příspěvky: 2285
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Andrew´s Miata - Red NA 94 1.8

Příspěvekod Ryba » 24 dub 2016, 23:08

Paráda, gratulace.

Kdyby něco, měl bych tu někde mít 1ks roadstertuner silentbloků, možná bych nechal i sadu, mám ho teď jen na jedný straně a i tak mi to celkem sere jak to vibruje:D Už asi stárnu haha
Uživatelský avatar
Ryba
špion
 
Příspěvky: 1031
Registrován: 26 led 2010, 01:02

Re: Andrew´s Miata - Red NA 94 1.8

Příspěvekod TeeJay » 25 dub 2016, 05:07

To je krásnej výsledek! Sám si tam sebe moc nedovedu představit, ale někdy to stejně okusím :D

A ty fotky, nádhera. Slušnej fotograf a ještě lepší modelka ;)
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: Andrew´s Miata - Red NA 94 1.8

Příspěvekod PavelS » 25 dub 2016, 05:48

Hezký fotky, s difem se musím v létě svézt na babe :)
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Andrew´s Miata - Red NA 94 1.8

Příspěvekod AndrewG » 02 čer 2016, 22:46

no, ziadnu dokumentáciu síce nemám, ale na auto prišla konečne ACT 1.6 spojka a FIDANZA 1.6 zotrvak. stará kombinácia 1.8 zotrvak a 1.8 spojka vážila príjemných 14.2kg.
nové kombo má rovných 7kg. ŽIADNE! neduhy odlahceneho zotrvaku sa nekonaju, ziadny zly volnobeh, ziadne kolisanie otacok, ziadny problem s rozbehom.
1.6 spojka napriek tomu ze sa jedna o sportovu spojku je malinko maksia ako 1.8 seria, zabera viac menej rovnako.
Čo sa ale konalo po tom ako som auto zobral na prvú testdrive som necakal. naozaj. Najprv som bol taký že hmm, veď je to rovnaké. a asi aj bolo, trošku plynu a vytocene tak do 4500ot. tak som vzal kamosa na palubu ze ideme sa previezt za dedinu trosku.... ja som nechapal, on nechapal....auto neskutočne chytí dych od 5000ot, naozaj na dvojke vyslovene zatlaci do sedacky :-D a tiez to kamarat okomentoval tak, že miata je hrozne tazkopadna v serii a mne sa to podarilo uplne odstranit...(viezol sa v tom pred montazov spojky a zotrvakom). Takže fakt to najlepšie sa deje hore. od 5000ot je to radosť, medziplyny idu jedna radost, a co ma potesilo najviac je to, že auto uz fakt nema problem vytacat. Neviem či som zmienil, že som skúsil tzv. crystal mod. jedná sa o to, že originál 8mhz krystal z ECU sa nahradí iným s vyššou frekvenciou. to posunie obmedzovac o prislusny percentualny narast frekvencie. ja som siahol po 8.4672. teda nejakých 6% oproti pôvodným 8. obmedzovac je teda 7300ot co je aj pre hydrostely aj pre ojnice povazovane za bezpecne. no po montáži som bol sklamaný. auto vyslovene nechcelo ísť nad 7000 a ani som to netlacil, nemal som z toho dobrý pocit. jazdil som takto nejaké 2mesiace. Pri spominanej jazde s kamosom som 2x dal obmedzovac, proste som si neuvedomil ze treba radit, pred tym mi to davalo dost najavo ze rad debil :D teraz nic, tahalo a tahalo. Obmedzovac na 4ke sa tiez len tak nevidí no nebol to velmi problem tiez....stacila relatívne krátka rovinka a sústredenie sa na cestu...
fakt som veľmi spokojný.
čo mi na aute momentálne najviac vadí je hrdza. kamarát sa mi prislúbil o 2týždne cca tak uvidíme. potom snáď poriešim aj ten debilný záklon. a potom bilstein coilover a potom ECU. a potom klapky. a potom.... veď to poznate ;)
sorry za dlhy nudny text :D
AndrewG
 
Příspěvky: 2285
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Andrew´s Miata - Red NA 94 1.8

Příspěvekod PavelS » 03 čer 2016, 07:58

Nudný nebyl, začínám se chtít svézt :D
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Andrew´s Miata - Red NA 94 1.8

Příspěvekod AndrewG » 04 čer 2016, 09:52

ešte pridam foto zo slalomu...
Obrázek
Obrázek
(volne jazdy)

slalom sa zadaril bolo z toho prve miesto v kategorii aj celkovo najrychlejsi cas dna :-) (so spolujazdcom :D )
AndrewG
 
Příspěvky: 2285
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron