no, ziadnu dokumentáciu síce nemám, ale na auto prišla konečne ACT 1.6 spojka a FIDANZA 1.6 zotrvak. stará kombinácia 1.8 zotrvak a 1.8 spojka vážila príjemných 14.2kg.
nové kombo má rovných 7kg. ŽIADNE! neduhy odlahceneho zotrvaku sa nekonaju, ziadny zly volnobeh, ziadne kolisanie otacok, ziadny problem s rozbehom.
1.6 spojka napriek tomu ze sa jedna o sportovu spojku je malinko maksia ako 1.8 seria, zabera viac menej rovnako.
Čo sa ale konalo po tom ako som auto zobral na prvú testdrive som necakal. naozaj. Najprv som bol taký že hmm, veď je to rovnaké. a asi aj bolo, trošku plynu a vytocene tak do 4500ot. tak som vzal kamosa na palubu ze ideme sa previezt za dedinu trosku.... ja som nechapal, on nechapal....auto neskutočne chytí dych od 5000ot, naozaj na dvojke vyslovene zatlaci do sedacky

a tiez to kamarat okomentoval tak, že miata je hrozne tazkopadna v serii a mne sa to podarilo uplne odstranit...(viezol sa v tom pred montazov spojky a zotrvakom). Takže fakt to najlepšie sa deje hore. od 5000ot je to radosť, medziplyny idu jedna radost, a co ma potesilo najviac je to, že auto uz fakt nema problem vytacat. Neviem či som zmienil, že som skúsil tzv. crystal mod. jedná sa o to, že originál 8mhz krystal z ECU sa nahradí iným s vyššou frekvenciou. to posunie obmedzovac o prislusny percentualny narast frekvencie. ja som siahol po 8.4672. teda nejakých 6% oproti pôvodným 8. obmedzovac je teda 7300ot co je aj pre hydrostely aj pre ojnice povazovane za bezpecne. no po montáži som bol sklamaný. auto vyslovene nechcelo ísť nad 7000 a ani som to netlacil, nemal som z toho dobrý pocit. jazdil som takto nejaké 2mesiace. Pri spominanej jazde s kamosom som 2x dal obmedzovac, proste som si neuvedomil ze treba radit, pred tym mi to davalo dost najavo ze rad debil

teraz nic, tahalo a tahalo. Obmedzovac na 4ke sa tiez len tak nevidí no nebol to velmi problem tiez....stacila relatívne krátka rovinka a sústredenie sa na cestu...
fakt som veľmi spokojný.
čo mi na aute momentálne najviac vadí je hrdza. kamarát sa mi prislúbil o 2týždne cca tak uvidíme. potom snáď poriešim aj ten debilný záklon. a potom bilstein coilover a potom ECU. a potom klapky. a potom.... veď to poznate
sorry za dlhy nudny text
