hehe! Větší odklony způsoběj lepší oporu v zatáčkách - drží líp stopu v těch agresivně projetých a přijde mi i že se to pak plynulejc trhá do smyku... Sbíhavos: sbíhavá (mínusový hodnoty) náprava snadno drží rovnej směr, ale v zatáčkách způsobuje (přední náprava) nedotáčivost. Rozbíhavá je vhodná na okruh, auto se líp posílá do zatáčky - já jsem zvolil kompromis, u NA jsem byl rozbíhavej a blbě se s tim držel směr např. na dálnici...
Přidaná hodnota je to, že sem si dohlídnul na toleranci
To sednutí zkusim změřit, zatim jsem to nepoznal
Micheliny sucks! Toužim po Kumho Ecsta co sem měl na NA... Příští rok budou jiný...
Vejfuk - eh, neštve, štve mě to, že mám BOSE changer k ničemu protože ho skoro neposlouchám

Ze začátku to hodně dunělo, ale teď už je zajetej... Dobrý je, že podle teploty se mění i intensita zvuku, když ho dráždim, tak řve ale když jedu na pohodu tak po chvíli se stiší...
Samolepka půjde dolů spolu s tou na zadním okně a nápisama vzadu, snad už brzo
