Situaci s netlumicim podvozkem jsem se rozhodnul vyresit podlozkama od vhmla. S autem uz se da celkem jezdit i pres vetsi nerovnosti a ve dvou
Zkousel jsem kontaktovat bilstein i eibach, ale zadny kloudny vysvetleni, proc se mi auto plazi po zemi, jsem nedostal. Leda by mx-5 popirala fyzikalni zakony a lehci NA stlacovalo pruziny na tezsi NB vic, nez bylo vyrobcem zamysleno
Pres zimu zkusim nandat jiny pruziny s vetsim springrate; alespon kluci v US tvrdej, ze to bude fungovat s bilsteinama lip...
Po vzoru Fernieho jsem se pustil do vycisteni hydrostelu a to bylo pred dovolenou vse. Musim teda rict, ze nez se zdvihatka napustili olejem a prestali cvakat, byla to doba, az jsem myslel, ze uz se nevzpamatujou
Nooo a na dovolenou jsme se vydali s zabickou a moji lepsi polovickou zacatkem zari. Za ctyri dny jsme dorazili do Saint Tropez a po peti dnech stravenych na azurovem pobrezi jsme vyrazili na tridenni zpatecni cestu
Ano, deset dnu v mazde bylo pro moji drahou opravdu maximum, jeste ze je zima tak dlouha
Dovolena byla ale super. Technicke problemy se nam vyhnuly, teda krome dolejvani oleje a nefunkcniho tacho, ale s tim uz jsem vyrazel. Cestou tam jsme jeli pres grossglockner, Monzu (vcetne patecniho treninku F1) a pak pres Genovu a podel pobrezi.
Ve Francii me dostavaly vsude pricny prahy - maj je tam skoro i u vjezdu do pole
A taky me dostala cenova uroven v Saint Tropez, je to snad nejdrazsi dira na svete
Levneji jsme se najedli i v Monacu heh.
No, uz se nebudu rozepisovat a postnu nejaky foto:
A malem bych zapomnel, potkal jsem cestou slusnou rakdu mx-5, asi nejvic NB, ale nejlepsi byl typek v cervenym poladenym NA v Monze s rohlikem na tvari a nadsenym mavanim