m8rinek píše:Moc nevím co je to free bump )). Nicméně sesle bude stačit omýt, vyčistit ve švech a ošetřit kůži. Netřeba v tom hledat nějakou divočinu .
asi tak jsme češi/slováci tak bychom si tu mohli psát česky/slovensky
A teď si mě pěkně nasral... loni jsem chvíli váhal a utekly my a teď zjistím, že jsi je koupil ty??!!! Ale ty "moje" nebyly plesnivý - byly drahý i skrz ten stav luxusní...
Tak jsem se pustil do konkrétnějších prací... Začal jsem rozborkou motoru. Klika je venku, první ojnice lehce mázlá, ale klika je ok, takže se to přešáluje, vymění gurera, rozvody, pumpa a připraví se nutné výstupy pro turbo.
A teď jedna výchovná, takhle vypadá rozvoďák měněný minulým majitelem v roce 2011 při 90tkm, dnes po pěti a půl roce a nájezdu 40tkm je znovu na výměnu! Nezanedbávejte časový interval výměny, neřešte jen kilometry!
Parada, konecne niekto kto ide turbit BP-Z3 . Ako ides riesit ovladanie vvt cez ME221, mas k tomu nejaku basic mapu? A pouzijes aj electronic boost controler, ci zatial len origo wastegate?
16 ND ceramic, recaro, bilstein 99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs ex 90 NA 1.6 116hp