vhml - 1,8 NB s GT kitem

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod Krivak » 21 led 2018, 22:55

Jak jsou staré? kdyžtak pak poreferuj jak fungují.
Uživatelský avatar
Krivak
 
Příspěvky: 586
Registrován: 11 zář 2014, 23:03
Bydliště: Praha

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod vhml » 22 led 2018, 11:43

Hankook F200 , směs C72, rok 2017 , maj za sebou jeden stint na Hungaroringu. Bohužel jsou ,,jen" měkké a ne superměkké, které prostě jeté nejsou k sehnání, protože se na okruhu používají minimálně a z vrchů jich zbývá málo.

Ono obecně to funguje úplně jinak než všechny semislicky. Loni v Mostě jsem jel v +6 stupních vzadu střední směs z roku 2009, jen protože mi bylo líto ty gumy už dávno vyhodit, byť byly na slalom nepoužitelný. A i tak to relativně čerstvý R888 vepředu směle přetlačí a nezatáčí to. Jen potřebují aspoň 1,5kola na vzpamatování.
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod froxic » 01 úno 2018, 16:42

Závodníku, chtěl bych se zeptat zda náhodou nemáš zkušenosti s položkami pod kola. Jde mi o to vyřešit zapadlý vzhled sériových kol a zároveň zvýšit grip auta. Vepředu mám dlouhé štefty, takže by to sneslo v pohodě celkově 40mm rozšíření nápravy. V zadu je místo tak pro celkové rozšíření o 10mm.

STOCK
Rozchod kol vpředu 1415 mm
Rozchod kol vzadu 1440 mm
Rozvor náprav 2265 mm

UPRAVENE rožšířeno celkem
Rozchod kol vpředu 1455 mm 40 mm
Rozchod kol vzadu 1448 mm 8 mm
Rozvor náprav 2265 mm

UPRAVENE rožšířeno celkem
Rozchod kol vpředu 1445 mm 30 mm
Rozchod kol vzadu 1448 mm 8 mm
Rozvor náprav 2265 mm

Uvažován Enbach spacerpro dopředu a podložky od M8 dozadu.

Změní se pak nějak zásadně chování vozu? Narážím teď na změnu poměru rozvoru předek vs zadek. Továrně je vepředu nižší, se 40mm rozšířením by to pak bylo už vyšší a s 30mm, tak plus minus na stejno.
MX-5 10AE #5610 | 1999 1.8 103 kW
Obrázek
Uživatelský avatar
froxic
 
Příspěvky: 325
Registrován: 25 srp 2016, 09:48
Bydliště: Ostrava

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod vhml » 01 úno 2018, 22:50

Minimálně to v takový kombinaci podložek bude vypadat strašně blbě ;)
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod AndrewG » 01 úno 2018, 23:00

a bude to drift stroj..... odporucam bud si podlozky roznych hrubok vyrobit, alebo si teraz od marinka zobrat zo 6ks podloziek ked je sanca a experimentovat. Zarucujem ti ze viac ako 16mm na predok celkovo pridat nebudes chcet(8mm na kazdu stranu). ja jazdim bez zadneho stabiku a predny mam 30mm RB a mam 5mm podlozky v predu (15x8 ET25 kolesa) a je to pre mna tak optimalne....ale opat, toto su veci ktore sa nedaju povedat exaktne, kazdy ma rad nieco ine, pre to existuju ludia ktori zavodnym jazdcom naladuju auto na zaklade ich komentarov a pocitov :)
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod froxic » 02 úno 2018, 08:17

Tak ono i záleží na kolech, mít 8" ET25, tak to ani neřeším. Každopádně čím více bude předek širší, tím bude tedy ostřejší turn-in a bude to celkově ochotnější jít bokem? Pokud jo, tak by to spíše chtělo rozšířit celkově a než dát za podložky kolem 3-4K, tak to raději došetřím na kola.
MX-5 10AE #5610 | 1999 1.8 103 kW
Obrázek
Uživatelský avatar
froxic
 
Příspěvky: 325
Registrován: 25 srp 2016, 09:48
Bydliště: Ostrava

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod AndrewG » 02 úno 2018, 18:48

Presne ako pises. Podlozky su podla mna super vec ale prave na doladenie podvozku a nie na vyzor. Kazdopadne cca 5mm podlozkyv predu by som mohol kazdemu len odporucit ale zas zalezi na geometrii a preferencii jazdca, ja mam rad ked sa auto trosku hrnie na predok na limite a teda sirsie podlozky som nedaval hoci by to 8mm urcite prezilo miesto 5
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod vhml » 19 bře 2018, 12:14

S blížícím se koncem zimy bylo zase potřeba trochu pohnout ledy.

Na autě už jsou ,,coilovery". Tuhost předních pružiny 70N/mm , zadních 55N/mm. Více jak dvojnásobek tuhosti sériových pružin. A pohodlí? Geniální. Samozřejmě za pomalé jízdy v obci to kopíruje silnici, ale na okresce, v rychlostech daleko překračujících zákonné limity se auto ani nehne a vyžehlí cokoliv. Uvidíme jaké to bude na semislickách a puštěné na zem mnohem blíž k dorazům, ale na zimákách s vysokým setupem zatím super.
IMG_20180316_210739.jpg
IMG_20180227_175056.jpg


A do toho nějaké nezbytné zimní radovánky pro které je tohle auto jako stvořené :-)
IMG_20180317_102802_HDR.jpg
IMG_20180317_102814_HDR.jpg
IMG_20180318_114039.jpg
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod Robo96 » 19 bře 2018, 13:00

co su to za pruziny? eibach pro kit ma 4 kg/mm predok a 2,5 kg/mm zadok ak sa nemylim, tieto tvoje maju skoro dvojnasobok a to by sa mi celkom pacilo, eibachy mi pridu este dost makke
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor
1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo, Eaton M62 supercharged
Uživatelský avatar
Robo96
 
Příspěvky: 974
Obrázky: 17
Registrován: 26 led 2016, 18:08

Re: vhml - 1,8 NB s GT kitem

Příspěvekod vhml » 19 bře 2018, 13:24

Škoda 120 je naprosto universální zdroj náhradních dílů na cokoliv :lol:
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 134 návštevníků

cron