Andrew´s Red Miata - 1.9 VVT ITB NA

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Andrew´s Miata - Red NA 94 1.8

Příspěvekod vhml » 29 zář 2017, 08:39

42mm už je celkem férovej rozměr. Já pořád pro sebe sháním do škodovky 38-40mm karby, které ale budou vodorovné, ne našikmo jako ve většině motorek, protože se mi to tam nevejde ( mám ještě starou hlavu s jen dvěma sacíma kanálama a chladič vzadu )

Ako spravit ho bude mít, problém je z čeho - musí mít vzor se správnou základní kružnicí. Na škodovku jsou třeba vačky se zdvihama 6-7mm, ale pak je to na vahadle přepákovaný v poměru 1.5 ( nebo nějak tak, nevím přesně z hlavy )
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Andrew´s Miata - Red NA 94 1.8

Příspěvekod PavelS » 04 říj 2017, 01:44

Andreji, nefunguje ti většina obrázků... :roll:
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Andrew´s Miata - Red NA 94 1.8

Příspěvekod AndrewG » 04 říj 2017, 07:39

PavelS píše:Andreji, nefunguje ti většina obrázků... :roll:


To preto ze si v amerike pavle :lol:
Ale uprimne, co na to povedat, ak je to ozaj vacsina tak to je zle.nieco na fore kedze vacsinu davam sem a len minimum linkujem :)
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Andrew´s Miata - Red NA 94 1.8

Příspěvekod PavelS » 10 říj 2017, 01:06

Co máš proti americe!? :D Koukej sem ty fotky nasypat!
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Andrew´s Miata - Red NA 94 1.8

Příspěvekod AndrewG » 17 lis 2017, 17:51

pre skalnych ak tu taki vobec su pridam aspon nejake fotky ako "zavratnym tempom" postupujem... :D Uvazujem ci karbonove velocity stacks nechat matne alebo ich vylestit na lesklo, z formy vytiahnute vyzerali leskle krasne ale ako som ich brusil tak sa mi ten mat zapacil takze neviem....
ale seriozne, caka nas divoka zima, nakoniec to dopadlo cele tak ako som nechcel, posledna nezodpovedana otazka je ci to bude 2.0l alebo ostane 1.8. To sa uvidi po tom ako dam dole hlavu a zmeram ovalitu, ale vzhladom na stav celeho motora sa modlim aby to bolo ok ako to je a bude stacit prevrtat s torque platom a prekruzkovat. Velmi sa mi do tych dalsich investic kvoli 5 konom ist nechce :-)
takze co nas caka....vezmem to od dola hore :-)
IMG_20171117_162228.jpg

IMG_20171117_161800.jpg

IMG_20171117_161739.jpg


- komplet ARP hardware - s tym je spojene aj prevrtavanie otvorov na hlavne loziska kluky, kedze moment ktorym sa ARP utahuje lubi maslovitu objimku rozcapit na vajco, co nie je zrovna ideal :-)
- oil pan baffle proti prelievaniu oleja pri vyssich G
- Boudary olejova pumpa
- Ati damper
- King XP klukove a ojnicne loziska
- JR spec ojnice (klasicke cinske ebay ojnice osvedcene najsialenejsimi polskymi autami a jazdcami ako je Pavel Trela napr. )
- piesty su velka otazka bud original z BPZE alebo supertech 85mm
- Cometic tesnenie hlavy
- Supertech +1mm OS ventily
- Sealed Power VS855 pruziny, ktore budem musiet nejako upravit aby mali mensi tlak na ventily pri zavreti
- Mazdamotorsport shim under bucket dvihatka
- Krejbich vacky, silno dufam ze nieco pouzitelne vymyslime ked nie tak catcams
- ITB
- komplet OEM mazda tesnenia, hlavne tie na ventily :-)
- no a bohuzial musim MS2e vymenit za ME221 jednotku.
Kebyze tu je niekto kto nahodou ma ME221 pre 94-95 NA8 tak ju s radostou vymenim za moju MS2e plus doplatim podla dohody.

Ked to bude pomale/nepouzitelne tak pride aj 6speed. a ked to bude rychle a pouzitelne tak pride aj tak :-D
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Andrew´s Miata - Red NA 94 1.8

Příspěvekod elektron » 17 lis 2017, 18:10

Fu, davas riadne.. ,perfektne :o
Myslis ze ma vyznam ist do takych veci ako ATI damper, boundary oil pump,...?
K ARP komponentom (stifty na hlavu) som mal udavane len nepatrne vyssie dotahovacie momenty ako k povodnym skrutkam vo workshop manuali, mal si tie hodnoty vyrazne vyssie?
Naposledy upravil elektron dne 17 lis 2017, 18:29, celkově upraveno 1
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: Andrew´s Miata - Red NA 94 1.8

Příspěvekod AndrewG » 17 lis 2017, 18:17

oni tie NM su nepatrne vyssie, ale ARP ma jemnejsie stupanie, takze vysledna sila je podstatne vyssia (cca do 40%). Kedze chceme tocit 8500ot tak urcite aj ati aj bondary zmysel ma. Nestoji mi za tych par stoviek sa triast pri kazdom vytoceni motora, ci nieco neprdne. vacvalovi (VHML) prdlo cerpadlo uz pri seriovom obmedzovaci, takze tam nie je o com, a 20 rocny damper (nehovoriac o tom ze je ladeny iba na urcite spektrum otacok) uz tiez velmi fungovat nefunguje. Keith z flyin miata dokonca hovori ze vsetky auta na ktore ATI damper dali dokozali zniest zlahka viac timingu z nie uplne znamych pricin, ale samozrejme to neboli vo vysledku desiatky koni :-) PS: vahal som nad celym dalsim suzitim s autom dlho, az kym som sa pred 2 tyzdnami nebol zviezt na babe v krasnom jesennom pocasi a zase to dalo cele zmysel... no a potom som akosi kupil ojnice viac menej omylom :-D
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Andrew´s Miata - Red NA 94 1.8

Příspěvekod vhml » 17 lis 2017, 23:38

Objem ničím nenahradis...

Mě čerpadlo neprdlo. Zadrel se přetlakovy ventil, protože ho vymyslel nějaký debil a má výstup jen k jedné straně a tudíž tendenci k zadreni. NBfl pumpa už to má řešené jinak a lépe.
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Andrew´s Miata - Red NA 94 1.8

Příspěvekod elektron » 18 lis 2017, 20:14

Tak Keith to hovori hlavne preto, aby sa tie ATI dumpery predavali a mal z toho cash pretoze su aj poriadne predrazene. Po komunikaci s nim ohladne objednavky nejakych dielov, ked ma presviedcali napr. o tom, ze tesnenie pod hlavu mam na standardny priemer 83mm pouzit s priemerom 85,5mm (pretoze to bol asi jediny rozmer, ktory mali skladom a potrebavali sa ho zbavit) a ze to tak oni tiez bezne montuju aj na std vrtanie... si uz o nich, ani nic ine ako to, ze je to len firma ktora sa potrebuje riadne nabalit na tom, ze si vybudovali nejake meno v miata komunite v davnej minulosti..
O tom svedci napr. aj to, ze v US uz ani nevyvyjaju skoro nic vlastne, len kupuju od niekoho ineho (napr. ecu od ME221 alebo BBR turbo kity na ND) a predavaju ich pod svojou znackou..

Cele to tu pisem nie z dovodu, aby som Ta od tychto veci odhovaral, ale skor koli tomu aby si zbytocne neplatil za predrazene blbosti, ktore realne pri svojeje stavbe ani nevyuzijes a viac by sa Ti tie cashky zisli na potrebnejsie komponenty.
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: Andrew´s Miata - Red NA 94 1.8

Příspěvekod AndrewG » 18 lis 2017, 21:50

Dik za nazor ale nezdielam ho. Aku funkcou plni cca 20rocny lepeny polymerovy damper? Ati nepredava iba flyin miata naopak sa to predava na xyz aut a zmysel to urcite ma. O olejovom cerpadle ani nevravim hoci som si vedomy ze ich cena je neskutocne premrstena. Na fm mam ale rovnaky nazor ako ty v principe. Btw aj standardne tesnenie ma 85mm takze pouzit 85.5mm tesnenie naozaj nie je uplne pruser ale samozrejme optimalne to nie je. Vsetky tieto us velke mena treba brat ako nastrel informacie. Na moje pocudovanie su ale veci ktore emilio z 949 ktoreho beriem skorej ako keitha zdiela s radostou hoci su to docela "tajomstva kuchara".
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 140 návštevníků

cron