pre skalnych ak tu taki vobec su pridam aspon nejake fotky ako "zavratnym tempom" postupujem...
Uvazujem ci karbonove velocity stacks nechat matne alebo ich vylestit na lesklo, z formy vytiahnute vyzerali leskle krasne ale ako som ich brusil tak sa mi ten mat zapacil takze neviem....
ale seriozne, caka nas divoka zima, nakoniec to dopadlo cele tak ako som nechcel, posledna nezodpovedana otazka je ci to bude 2.0l alebo ostane 1.8. To sa uvidi po tom ako dam dole hlavu a zmeram ovalitu, ale vzhladom na stav celeho motora sa modlim aby to bolo ok ako to je a bude stacit prevrtat s torque platom a prekruzkovat. Velmi sa mi do tych dalsich investic kvoli 5 konom ist nechce
takze co nas caka....vezmem to od dola hore
- komplet ARP hardware - s tym je spojene aj prevrtavanie otvorov na hlavne loziska kluky, kedze moment ktorym sa ARP utahuje lubi maslovitu objimku rozcapit na vajco, co nie je zrovna ideal
- oil pan baffle proti prelievaniu oleja pri vyssich G
- Boudary olejova pumpa
- Ati damper
- King XP klukove a ojnicne loziska
- JR spec ojnice (klasicke cinske ebay ojnice osvedcene najsialenejsimi polskymi autami a jazdcami ako je Pavel Trela napr. )
- piesty su velka otazka bud original z BPZE alebo supertech 85mm
- Cometic tesnenie hlavy
- Supertech +1mm OS ventily
- Sealed Power VS855 pruziny, ktore budem musiet nejako upravit aby mali mensi tlak na ventily pri zavreti
- Mazdamotorsport shim under bucket dvihatka
- Krejbich vacky, silno dufam ze nieco pouzitelne vymyslime ked nie tak catcams
- ITB
- komplet OEM mazda tesnenia, hlavne tie na ventily
- no a bohuzial musim MS2e vymenit za ME221 jednotku.
Kebyze tu je niekto kto nahodou ma ME221 pre 94-95 NA8 tak ju s radostou vymenim za moju MS2e plus doplatim podla dohody.
Ked to bude pomale/nepouzitelne tak pride aj 6speed. a ked to bude rychle a pouzitelne tak pride aj tak