Tak trubky zpátky na autě, nahozený brzdy z NB a opletený hadice. Projel jsem to jen kousíček a s respektem, ale brzdí to znatelně líp. Orezlý kotouče se musejí ojet a od LP kola píská jeden z těch plíšků u destiček, ale to už je to nejmenší. Nutno podotkout, že to jsou OEM kotouče a jakýsi černý (zřejmě taky OEM) destičky. I přesto jsem se zlepšením spokojenej. Až se ojede rez z kotoučů, tak tu v koutě čeká celá sada red stuffů. No a na co jsem se nejvíc tešil - projížďka s torsenem. Jak už jsem zmiňoval, tak projížďka byla jen krátká a s respektem k brzdám, navíc už byla tma. No ale hergot...to to jezdí
takový esíčko tady u Tesca, kde se kloužu v zimě...to to bokovalo samo
a ty otočky na letišti, kde jsem zkoušel brzdy...fakt radost a skvělej posun dopředu. Hned jsem si vzpomněl na jirku...
jiri.l píše:...a po nekolika hodinach byl diff na svem miste. Jak se s nim jezdi? HAH, bokem
opravdu pokud mate v aute otevreny diff, tak ho hodte do kontejneru, neskutecne k nicemu vec.
Teď už tomu na pěkný klouzání chybí jen nějakej ten poník navíc...ale ten NBčkovej motor čeká za rohem
Fotky zatím bohužel žádný, protože se finišovalo za tmy a z fotek by nic nebylo.