Tak po dlouhý době nějakej ten upgrade. Dneska sem se těšil jak se pochlubim, ale než jsem se k tomu dostal tak mi miata přestala startovat. Nejde tam benzin, tak jsem to akorát odtáhnul do práce a zejtra se v tom budu vrtat. Startér točí a jiskru to dává, ale jinak nic. Buď čerpadlo a nebo imobilizér. To se pozná zejtra. Kdyby měl někdo nějakej tip, tak sem s ním.
Jinak na autě přibyl koncák Ulter, což teda neni zrovna žádný džejdýem, ale měl jsem ho za dobrou cenu, tak proč ne. Lepší než vysypanej chrčící origo tlumič. Dál pak volant speedpro s nábou. Ten volant, je na omak supr, ale to je všechno dobrý co o něm můžu říct. Je hrozně měkkej jako kdyby ho udělali z cínu a barva se vyšisovala po půl roce z černý na průhlednou kouřovou. Ale fakt ta celková tuhost věnce je v prdeli. O nějakým opírání při nastupování/vystupování nemůže bejt řeč, protože byste z toho udělali preclík. Nicméně za ty prachy se nedaj čekat zázraky a až přijde pod ruku něco lepšího tak ho hned měním. Jo a časem jsem ho ještě podložil abych ho neměl tak daleko. Kámoš mi v práci vypálil podložky z hliníku a celkem jsem ho posunul o 30mm k sobě. A teď je to fajn. Není to daleko od páček, ale ani daleko od těla. No a ve čtvrtek mi do auta přibyla skořepina sparco motne carlo, která je už tak trošku retro když homologace skončila v roce 1995
A pocity z ní jsou suprový. Sedačka auto posunula pocitově strašne dál. Bál jsem se, že nepůjdou použít seriový pásy, ale nakonec dobrý, nemám mezeru mezi břichem a zapnutym pásem. Nebudu lhát, komfort nasupování a vystupování je jen pro srdcaře
ale stojí to za to.