Ondruv Mazda Experiment Project no.5 oziveni

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Ondruv Mazda Experiment Project no.5

Příspěvekod dopr » 02 dub 2012, 15:30

ja myslim, ze volnobezny ventil je blbost. To by ti spis kolisaly otacky. Mne to pripada jednoznacne jako problem se zapalovanim : svicky - kabely - civky (ktere rady odchazi)
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Ondruv Mazda Experiment Project no.5

Příspěvekod PavelS » 02 dub 2012, 15:48

Tak jeste pujcit kabely - pripadne pokud nevis jak sou stary si je rovnou koupit...bez toho se stejne nehnes z mista...

Cili svicky jestli nejsou mokry (zvrchu) jsi kontroloval...ona tam zeshora pri myti snadno zatece voda a pak to tohle dela...
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Ondruv Mazda Experiment Project no.5

Příspěvekod Ondrej » 02 dub 2012, 21:27

Diky za rady...Cesta z prace probehla uplne bez problemu, motor bezel hladce a na vsechny valce. Akorat kdyz sem po prijezdu zvednul kapotu, tak bylo viko motoru po stranach vlhky. Kabely objednam a radsi se co nejdriv stavim v servisu, pro jistotu...
"Live and Let Drive"
Uživatelský avatar
Ondrej
 
Příspěvky: 119
Obrázky: 1
Registrován: 27 lis 2011, 13:18
Bydliště: Praha

Re: Ondruv Mazda Experiment Project no.5

Příspěvekod PavelS » 04 dub 2012, 11:56

Nemůžeš to vyfotit?
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Ondruv Mazda Experiment Project no.5

Příspěvekod Ondrej » 04 dub 2012, 20:40

Bohuzel muj telefon foti mizerne, takze to neni moc videt. Nevypada to, na zadnou katastrofu. Jen trochu oleje okolo tesneni...pri nejblizsi prilezitosti viko sundam a zkontroluju, jestli neni treba neco vymenit...
001.JPG

002.JPG
"Live and Let Drive"
Uživatelský avatar
Ondrej
 
Příspěvky: 119
Obrázky: 1
Registrován: 27 lis 2011, 13:18
Bydliště: Praha

Re: Ondruv Mazda Experiment Project no.5

Příspěvekod PavelS » 05 dub 2012, 08:20

Tam opradu neni nic vidět :) Dej vědět jak to dopadlo po kabelech... ;)
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Ondruv Mazda Experiment Project no.5

Příspěvekod kubec99 » 06 dub 2012, 20:09

Ja som mal presne ten isty problem minuly rok. Auto mi obcas naskocilo len na 3 alebo 2 valce, alebo ked som ho nechal pred branou bezat na volnobeh, nez som spravil proceduru otvarania brany a garaze, tak klesli otacky natolko ze zacalo ist na 3 valce.
- v prvom kroku som vymenil zapalovacie kable (MAGNECOR KV85), no nepomohlo.
- potom som objednal jednu zapalovaciu cievku (kedze mam Fl, tak su tam dve). Odvtedy sa mi nestalo ze by auto nabehlo na 3-2 valce. Problem bol ale nadalej v tom, ze mi blbli volnobezne otacky. Po ubrati plynu klesla rucicka na nejakych 1200ot/min a po cca 10s klesli na normalnu hodnotu okolo 750ot/min. Obcas sa mi este stalo ze pri procedure otvarania brany a garaze :-) mi pri dlhsom volnobehu zasa klesli otacky az niekam k 500ot/min a Mazda isla len na 3 valce. Po jemnom pridani plynu sa prebrala a zasa isla par dni bez problemov.
- moje podozrenie teda padlo na ventil volnobeznych otacok. Objednal som pouzivany a ked som ho nahodil, otacky klesali po ubrati plynu na 900-1000ot/min (vytratil sa 10sekundovy iterval udrziavania vyssich otacok). Bol som uz z toho znechuteny a tak som odpojil baterku pre zresetovanie RJ, co nakoniec pomohlo a odvtedy su volnobezne otacky take ako maju byt.
- ako posledny krok som pocas tejto zimy objednal a vymenil druhu zapalovaciu cievku, kedze som mal podozrenie, ze obcasne cuknutie motora pod plynom (cca okolo 2500ot/min) ma na svedomi spominana druha cievka. Zatial som pocas tejto sezony nabehal len cca 60km, takze neviem posudit ci vymena druhej cievky pomohla, ale pevne v to dufam:-)

Ako som tak cital tvoje prispevky tak moje podozrenie by bolo na cievku. Vymene kablov sa taktiez casom nevyhnes, takze byt tebou vymenim aj tie.
Obrázek
NBfl Sportive r.2001 1.8l, Torsen, 6st. prevodovka, BC Racing 6/5, Buddy Club P1 Racing SF...
Uživatelský avatar
kubec99
 
Příspěvky: 249
Obrázky: 8
Registrován: 09 bře 2010, 01:54
Bydliště: Okres Ilava SLOVENSKO

Re: Ondruv Mazda Experiment Project no.5

Příspěvekod PavelS » 06 dub 2012, 20:19

Já to měl na NA podobně jak píše kubec - ale s tím, že jsem jen vyměnil kabely - bylo to i potom, ale pak to samo od sebe zmizelo...myslim,že to bylo vlhkostí...
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Ondruv Mazda Experiment Project no.5

Příspěvekod Ondrej » 10 dub 2012, 19:26

Pár fotek z Velikonočního Mýta :) Na videu se pracuje, pak pošlu odkaz na YT...
miataDW.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg
"Live and Let Drive"
Uživatelský avatar
Ondrej
 
Příspěvky: 119
Obrázky: 1
Registrován: 27 lis 2011, 13:18
Bydliště: Praha

Re: Ondruv Mazda Experiment Project no.5

Příspěvekod Pochtli » 10 dub 2012, 20:01

ta prostřední se povedla :)
NB 1.8 -> NB 1.6 -> NBFL 1.8 -> NB 1.6 Miracle (2000)
Toyota Avensis kombi 2.0 VVTi (2005)
Suzuki Swift 1.3 (1999)
Uživatelský avatar
Pochtli
 
Příspěvky: 2005
Obrázky: 3
Registrován: 22 čer 2010, 20:08
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků