Zdar,
ano to som ja a na Magdalenke už boli nahodené tlmiče aj vystuže.
Ťažko sa mi to hodnotí kleďže na seriových bilsteinoch som nič take nejazdil a prvý slalom bol až na Koni+Progress. Čo ale môžem zhodnotiť je jazda na okreskách pri vyšších rýchlostiach a tam je rozdiel evidentný. Auto sa tak nekrúti, neodskakuje a nenakláňa. Drobné nerovnosti filtruje o niečo lepšie (okrem mačacích hláv) a celkovo pôsobí vyváženejšie. Ja som spokojný a išiel by som do toho asi znova aj keď najprv by som si dal len tie výstuže, odskúšal a až potom šiel do tlmičov a pružín.
Na tomto malom okruhu som mal stále pocit že by to mohlo byť o niečo lepšie. Z videa je to aj vidieť, že tie naklony tam stále nejaké sú.
Zhrnul by som to asi takto že parádny upgrade na okresky, ak niekto hľadá niečo čo je ešte pohodlné na dlhšie cesty s občasnými výletmi na okruhy kvôli zábave, tak jednoznačne doporučujem (alebe ohlins). Čisto okruhové/slalomové jazdenie asi nie na to je to stale príliš mäkké (subjektívny dojem). Tu sa ale potom natíska aj otázka či chceš investovať tych cca 1600€ možno aj viac za nové, keď na okresky poslúži vynikajúco aj seriový podvozok. Ja som mal to šťastie že notabenex sa tlmičov a pružín chcel zbaviť a spravil dobrú cenu.
Ja som chcel presne to, čo som dostal. Takže spokojnosť.