Čau JohnyS,
tak jsem pozorně prošel celou tvou history, tedy kus práce jsi odvedl, a mám pro tebe pár postřehů a vagon dotazů - jestli mohu
.
Motor mazdy a LPG
S lpg mám 10ti letou zkušenost. Sice na jiných autech, ale to je jedno. Je fakt, že motor mx - 5ky snese hodně, takže zvýšená teplota díky vyššímu oktanovému číslu je brnkačka, ale dej si bacha na benzín v nádrži. Díky Babišovi a jeho za..né řepce v benzínu důsleně dodržuj absolutní vyjetí benzínu co 1/2 roku a raději tankuj 100oktan, tam jsou řepky pouze 3% (v 95oktanu 7%). Ví to velmi málo lidí, ale od posleního zvýšení podílu řepky v benzínu je doporučená doba spotřeby u čerpadel v ČR 2 měsíce. Kdo nevěří může nastudovat normy na stránkách Čepra. Řepka ve starším benzínu se sráží (nedej bože nechat starší benzín na mrazu pod -15°C) srazí se za dva dny a zničíš benzínové čerpadlo a torálně ucpeš kompletní rozvod benzínu. Už sice na lpg nejezdím, mám cng, ale na benzín musím dávat majzla stejně.
Dotazy:
světla - odstranil jsi po rozpůlení origo lepidlo a slepil zpět něčím jiným? Někdo tady na foru psal, že slepil nějakým vteřinovým lepidlem, mě se to nějak nezdá a hlavně - čím jsi vyleštil zrcadlo?
nápravy - vypadají jak lakované přáškem. Nebo je tam výcevrstvý acryl? Čím to máš udělané a hlavně je ten lak pružný nebo nemáš strach, že se ti od kamínků omlátí?
nosníky - čím to máš nazákladované, ten oranžový odstín jsem nikde neviděl - nebo jsem se špatně díval
?
červená barva - to je fakt polep? Vím fotka zkresluje, ale naživo jsem tvého mazla neviděl. Pokud je to polep, tak klobouček z hlavičky. Tos dělal sám? Děláš snad někde v reklamce nebo jsi taková hračička a fénův kámoš?
Gratuluji, pokračuj a moc fajn dní s mx. Luban