George: 1.6 evo orange NB

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: George: 1.6 evo orange NB&1.6 classic red NA

Příspěvekod MAXsport » 17 lis 2013, 21:31

fandim ti s tím větším, pak bude M45 moje :D
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: George: 1.6 evo orange NB&1.6 classic red NA

Příspěvekod kousmen » 18 lis 2013, 11:29

Nooo, tak to vypadá, že tady ještě bude sranda. :P Gratulírn a těším se na postup... Když bys měl nervy na dokumentování a sepsání návodu, tak by to bylo dokonalý. :P
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: George: 1.6 evo orange NB&1.6 classic red NA

Příspěvekod George » 18 lis 2013, 17:23

postup dokumentovat můžu no... jinak ten silnější kompresor asi začnu řešit, až bude tohle vyřízené
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: George: 1.6 evo orange NB&1.6 classic red NA

Příspěvekod Zed » 18 lis 2013, 19:21

Pecka! Jen houšť :) Z čeho ta M45ka je?
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: George: 1.6 evo orange NB&1.6 classic red NA

Příspěvekod George » 18 lis 2013, 20:55

z Mini Coopera :) zatim to bude víc než dostačující, abych se s tim sžil a pak časem dotahnu SC14 z Toyoty Previe (dával se občas i na Chasery jako příplatek), která je velikostně jako M90, ale bůhví jak to všechno bude :) dost možná tě budu otravovat s dotazy
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: George: 1.6 evo orange NB&1.6 classic red NA

Příspěvekod Pavel260 » 18 lis 2013, 21:16

z mini coopera je všechno dobrý
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3601
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

Re: George: 1.6 evo orange NB&1.6 classic red NA

Příspěvekod Zed » 19 lis 2013, 10:22

No hned ze začátku mě napadlo, že budeš muset nějak vyřešit bypass. Na té fotce nevidím tzv. bypass actuator, který je standartně na MP45kách - asi nejlepší řešení. Jde o to, že nechceš tlakovat do zavřené škrtící klapky. Záleží jestli to je MP45 nebo M45, ale řídím se tím, že M45, která má trochu jinej housing než MP45 bez přípravy na ten actuator.
Nejjednodušší řešení je dát tam blowoff ventil, se kterym to pak dělá neustále strašnej bordel při každým puštění plynu, sice to nezní úplně strašně, ale nechtěl bych s tím takhle jezdit :) http://youtu.be/aWVFv3pGR5Y
Nebo třeba na ISu je to tak, že je bypass trubka s klapkou která se zavírá a otvírá bovdenem z klapky sání, což je zas zbytečně složitý řešení
20120814_174621.jpg
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: George: 1.6 evo orange NB&1.6 classic red NA

Příspěvekod Zed » 19 lis 2013, 10:39

U té SC14 si nejsem jistej, jestli by miata měla dost síly na to ten kompresor pořádně roztočit. Jestli je velikostně (objemově) jako M90, tak bych řekl že spíš ne, ale to si jenom myslím. Ani nevím, jestli to někdo dal do miaty.

Co si pamatuju tak je to zhruba takhle (v závislosti na objemu kompresoru a potřebné síle k roztočení pro dosažení určitýho tlaku, aby víc nežral než dával):
M45 se doporučje do 2.0l
M62 do 2.5l
M90 kolem 3.0l
M112 4.0l a víc
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: George: 1.6 evo orange NB&1.6 classic red NA

Příspěvekod George » 19 lis 2013, 10:59

Ten kit na miatu má přípravu na originá bypass z miniho, ale prodávající si ho nechal pro novej(větší) kompresor. Přemýšlel jsem, jestli sehnat ten ventil nebo tam dát BOV, ale jak říkáš, poslouchat tyhle zvuky se mi nechce :)

Zaplik: nevim jestli pořádně, ale pár lidí s nim jezdí. Nicméně sehnat nějaké lepší informace neni uplně jednoduché... našel jsem jednoho američana a jednoho novozélanďana, kterej na to prodává i kit bez IC na 1.6, ale asi za 3000$

Obrázek
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: George: 1.6 evo orange NB&1.6 classic red NA

Příspěvekod Zed » 19 lis 2013, 11:20

Mi to příjde jako zbytečnej overkill navíc na tu 1.6 :). Naroubuj tu M45ku a uvidíš, prostor pro výkon je tam sice malej, ale něco se s tím dělat dá. Nevím jak u 1.6 ale u BPčka by neměl být problém dát 200k. Ikdyž vesměs je názor takovej, že než dolovat výkon z M45/MP45, tak je lepší koupit MP62ku anebo to oturbit..
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků