to jsme tu meli dialog...
Dneska se mi absolutne nechteji cist dalsi clanky do skoly, pekne me z toho boli hlava uz a to je teprve zacatek semestru.
Na aute je hotovo par dalsich veci, tak to nejak sesmudlim dohromady )) Nebude to moc chronologicky, ale co uz, aspon jsou obrazky ne
Uz nejakou dobu se koukam po sedackach, jednu u skorapku uz jsem mel a 'byla mi mala'... mezitim jsem vyzkousel Sparco Rev, ktera je naprosto beznadejne prtava a taky Sparco Sprint 5, ktera se zdala byt slusna, ackoli je to vlastne nejzakladnejsi Sparco sedacka, ktera se vyrabi. Takze po te se uz nejakou dobu poohlizim, ale zatim jsem zadnou za slusne penize nenasel. Par dni zpatky jsem jel s klukama na streeto - tentokrat bohuzel jen jako pasazer v kamaradove mx5, protoze na moji mx5 byl v te dobe rozpracovany vyfuk. No a v te seriove sedacce jsem tam lital ze strany na stranu a samozrejme ani neni ceho se drzet
To mi dalo brouka do hlavy a tak jsem se jal vykuchat tu svoji, protoze tak se prece resi problemy, vykuchat
Rozmontoval jsem sedacku a z operadla vyndal cely ten jeden molitan. Cele je to prichycene takovyma kovovyma ockama, takze ty jsem vyhodil, protoze nandavat zpatky neprichazelo v uvahu, to by me kleplo, takze reseni = zipties ftw! Uznavam, ze ten prostredek operadla neni tak uhledny, jak byval, ale to me vubec netrapi )) Bocnice jsou hned o neco vystouplejsi = vice podpory!
Potom chtelo ubrat na spodku, abych sedel o neco nize. Nekdo ten sedak serizne rovnou, ale to potom je na sedaku videt divna prohluben a to nevypada moc echt. Potom je jeste druha metoda... takze rozdelat
A zbavit se te boule...
Takhle sedak vypada z venku normalne, ale kdyz si do ni clovek sedne, tak je nize ))
A pak uz jen smontovat dohromady!
Hodnoceni teto upravy? Clovek sedi niz a v zadech je citit vice podpory, takze super. Na druhou stranu me ted operadlo lehce tlaci do zad po stranach, coz je jednoznacne zpusobene cvicenim mrtveho tahu
Neni to moc, ale po delsi ceste by me to asi zacalo stvat. Tezko rici, mam tu sedacku v aute teprve snad dva dny... Takze lehce smisene pocity - ale pozitivne 75% vs negativne 25%, takze spise spokojenost!
Verdikt? Pokud jste hubeni a moc necvicite, tak tahle uprava je pro vas jako delana. Pokud akorat jen obcas zavitate do gymu, tak tuhle upravu skutecne oceni akorat vase pritelkyne
Co udelam ja? Az se mi podari najit Sparco Sprint V za slusne penize, tak tuhle premontuju na stranu spolujezdce, na ktere stejne jezdi akorat stihli lide, protoze 'no fat chicks, car will scrape'
A ted trochu zasadnejsi vec. Uz nekolik mesicu jsem mel na aute pouze downpipe, bez zbytku vyfuku. Ackoli ma turbomotor bez vyfuku vyborny zvuk, tak tim, ze vyfuk konci nekde u sedadel, tak je v aute neskutecny kraval, nemluve o tom, ze to asi neni uplne legalni...?
Podarilo se mi najit obet, ktera za urcity pocet barevnych papirku s postarsi pani na predni strane posvari vyfuk dle meho prani.
Inu dali jsme se do prace (chapejte: ja jsem kecal a maval rukama, on skutecne pracoval a delal magic) Povsimnete si, ze uz i hardtop wing je na aute ))
Jinak il oem lip je paradni vec, ten uz toho zazil a porad relativne drzi
doporucuju ))
Vysledkem prace je nerezovy straight pipe o prumeru 2.5'' s 3'' koncovou rourou aka slaby odvar Bosozoku )) Prumer je kvuli roztaceni turba, absence tlumicu je kvuli zvuku turba - nechci o to vysoce navykove seveleni ve vyfuku prijit... a koncovka? Protoze se mi to libi ne
Ode me prozatim vse, at se dari a bordelu nazdar!
Jirka
P.S. Soundcheck? Bude. Nejspise brzy!