kousmen píše:No určitě vždycky jenom destilku. Sidi na to kašlou, ale je to důležitý hlavně proto, že po ní nezůstává vodní kámen a tak se ti jím okruh nezanáší. Důsledkem toho je pak zůžení kanálků což sníží účinnost chlazení a oddělení kovu od vody tím kamenem což zas sníží schopnost předat teplo. Takže určitě destilku. A nějakou příměs k tomu kvůli korozi.
kousmen píše:Myslím, že 6 litrů. Prodává se to po pěti a třech litrech, tak bych asi vzal od každýho jednu, určitě to bude stačit a budeš mít na dolívání... Já jsem teda bral víc kvůli tomu velkýmu novýmu chladiči, ale originál je tuším fakt na těch 6l.
kousmen píše:Kdyžtak tady je šikovná stránka - http://www.valvolineeurope.com/english/ ... nt_advisor Vybereš svůj kchár a ukáže ti co tam lít či nelít. Určitě se ti to bude hodit, takže uložit a odpadne tím spousta otázek. Kouknul jsem tam a do chladiče píšou těch 6l, takže by to tak mělo být.
riderhenry píše:Zase temto strankam nedoporucuju uplne na 100% verit. Casto, kdyz nenabizi vhodnou napln, tak nabizi neco "podobneho" atd. Treba u Lubematch (Shell) uz se mi to malem vymstilo.
Dobra tabulka s kapacitou naplni je tady: http://www.miata.net/garage/fluid.html
riderhenry píše:Jeste bych doplnil, kdyby jsi na to nahodou nenarazil, ze prevodovka nema rada oleje specifikace GL5, takze kupovat jen GL4, max. GL4+
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 148 návštevníků