Trochu jsem aktualizoval fotky v uvodu topicu.. Jinak male ohlednuti za sezonou, jelikoz letos uz asi sotva vyjedu..
Zimni spanek byl letos dlouhy (i pres par vyjizdek, ktere se podarily i na letnich:-) )..
Hned zjara sel dolu naraznik - po premisteni predni SPZ pod "tlamu" zustaly na puvodnim miste nepekne skrabance a prohlubne:
Naraznik se lakuje, takze jsem mezitim ozivil co se dalo a vymenil zrezly drzak nadrzky ostrikovacu (modely s ABS ji maji takto monstrozni a jeji drzak neni zespodu nijak chraneny)..:
.. a taky jsem se rozhodl vyresit "neinvazivne" ono zde hodne diskutovane denni sviceni u NA - uz me nebavilo trapit mrkacky (a zaroven jsem nechtel prijit o ty krasne velke NA blinkry) a tak jsem sel cestou nejmensiho odporu a umistil do nasavaciho otvoru pridavna svetla - cocky, kdyz nic jineho, tak aspon moc nehyzdi (snad), sviti hodne dobre a jdou kdykoliv bez nejmensich nasledku vyhodit (umisteni to sice tak docela nesplnuje, ale zatim jsem s tim nemel problem). Zde je vysledek po slozeni:
Dale auto dostalo:
- nove naplne: co se tyce motoru, zustal jsem u Liqui Moly 10W40 puvodniho majitele, LM prislusnych specifikaci sel i do prevodovky a difu; brzdovku
- i radicka dostala svou porci oleje (puvodni obsah byl uz dost nevabny) a nove manzety - chodi jako nova
- novou spojku od IL Motorsport
- par drobnosti do interieru
Mezitim a potom uz se jen jezdilo: solo i s "beskydskou smeckou"
Pres zimu chci poresit:
- vymenu cidla polohy vacky, ktere obcas vydava podezrele zvuky + pripadne pretesneni vika ventilu (pokud cidlo nepujde vyndat samostatne)
- otravne rezonujici plech kolem katu (spravit nebo vyhodit)
Na jare me pak ceka geometrie a STK.. prinejmensim
Jeste jedna z posledni vyjizdky: