Long time, no see!
Je na čase sepsat zase nějakej menší update. Posledně jsem nadával na zvuky, se kterými se potýká i MAXsport na NB. Na těch se vlastně nic nezměnilo, někdy se při rozjezdu ozvou, někdy zase ne.
Tentokrát jsem se rozhodl, že už bych zase nemusel mít zase tak strašně omlácený auto a rozhodl jsem se pro radikální krok. Nový/starý blatník!
Ten začal svůj život jako modrý, ale jak to tak chodí, časy se mění a v rukou mého šikovného kamaráda se z něj stal blatník červený. Krásná práce.
- Začalo to asi takhle...
- Pokračovalo to takhle
- Tady už se to blížilo konci
Po nalakování už jen stačilo napasovat na auto. Byla to pekelná práce, ale nakonec se docela podařilo.
- A takhle to dopadlo.
Ještě jsem stačil zalakovat prahy novou polomatnou černou, což nevyšlo díky mojí levosti úplně jak jsem chtěl, ale holt to udělám znovu.
A pak už byl čas jet do Bratislavy na velkou slávu a míchané drinky.
- Party, party, fun, fun!
Takhle to vypadá docela dobře, že? Ale nemůže bejt život tak snadnej. Kdykoli se pokusím o nějakou opravu, něco jiného se musí pokazit. Takže se mi Mazda začala při rychlejší jízdě (to znamená i při cestování po okresce) zahřívat. A to tak, že hodně. Ale neprojevuje žádné náznaky toho, že by snad bylo v prdeli těsnění pod hlavou. Chladič byl propláchnut, nepomohlo. V týdnu zkusím vyměnit termostat (přijde mi totiž, jako by pořádně neotvíral) a kdyby to nepomohlo, tak je dalším podezřelým vodní pumpa. Stejně kdoví, kdy byly dělaný rozvody, takže jí to určitě neuškodí. Zpackanej život toto.
- Krásný nový vůz, škoda, že jsem ho musel vrátit.
A jako bonus jsem měl konečně možnost osedlat ND. Tento způsob léta zdál by se mi doopravdy šťastný. Chci na to mít peníze. Určitě by na tom nebylo tolik práce jak na tý mojí červený potvoře