od Andy4 » 19 črc 2012, 19:48
Tak a sme po operácii:
- vymené komplet brzdové komponenty za ex ADIX ove (predná náprava: black diamod + EBC green, zadná náprava STOCK)
- vymené STOCK tlmče a pružiny (pôvodné) za Vavrisov ex setup bilstein z 10AE
- vymenený spojkový valček za IL a pretesnené veko ventilov + konečne nastavená geometria
- výmena náplní a filtrov
Result:
- pôvodné brzdové komponenty mali nabehaných 160tis KM, dosky zjazdené na železo, kotúče 1mm pod povolenú hranicu
- povodné tlmiče a pružiny boli PôVODNÉ, to znamená r.v. 1998 a značne uvanené, vizuálne auto po výmene dvihlo o cca 2,5cm na kažnej strane
Po výmene môžem potvrdiť, že auto do výmeny nebrzdilo a nápravy netlmili. Auto zrazu zatáča, dá sa krásne ovládať plynom a hrať sa v zákrute prenosom váhy. Brzdy sa zatiaľ javia "normálne", spočiatku akoby žiadny efekt, ale pri došliapnutí sa zakusnú razantne. Dnes som si dal 3x kopec Jahodná s úsmevom od ucha k uchu a tešil som sa. Najväčším limitom začínajú byť Dunlopky a hlavne NBFL kožené sedadlá, ktoré nedržia. Pôvodné NB zafixujú telo pevnejšie.
Next level:
ANTIRUST kúra a zpevňovanie karosérie.
fully restored NB '98 1.6 LSD