Fernie píše:Na BP5A umím popřípadě zvýšit redline víceméně... ehm... na míru...
Fernie píše:Mám komplet schémata na NB, BP5A by tam taky mohla být...
jarka píše:Fernie píše:Na BP5A umím popřípadě zvýšit redline víceméně... ehm... na míru...
Mě ani tak nejde o redline, jako spíš o remap a kdyby existovala jednoduše jen jiná ecu a fungovalo by samotný přehození tak by to možná stálo za zkoušku. Spiš to co psal Destructor, aby to mělo výraznější špičku a víc chuti nahoře (prostě trochu víc charakteru).
Robo96 píše:ja som prave kdesi na miatackom fore cital, ze JPN ECU ma ine naladenie koli kvalite paliva (porovnavali to ale s US ECU) a ze US ECU zase lepsie reagovalo na tie take basic mody ako zvody sanie atd. koli tomu ze nema take restrikcie na emisie. Vraj testoval niekolko EU MXky a vsetky mali na dyne mensi vykon ako MXky s US ECU. Inak sa teda nejako neda dopatrat ku konkretnym rozdielom, nazory sa velmi rozchadzaju, niekto tvrdi ze je osadenie PCB trochu rozdielne, niekto zas ze medzi nimi nieje ziaden rozdiel (okrem redline, ktory ale bez headworku nema vyznam), chcelo by to dokladne preskumat, nechces dat tu tvoju potvoru na dyno a pretestovat obe ECU?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 211 návštevníků