Když už se to tady obnovilo, tak aktualizuji situaci kolem "zrzky"
(vysvětlení níže)
*Duben
Začalo to návštěvou Davida Márinky, který se pustil do klasického problému a to je do nosníku. Jejich stav byl jaký byl, ovšem po lehkých přírazech kladívkem se objevil skutečný stav koroze..
Při vybraném motoru se zrovna udělaly i rozvody a David mi ještě zavařil dalších pár děr v kastli, opět v rámci akce nosníky.
Za mě super přístup, můžu jen doporučit
Nakonec jako bonus jsem dostal zážitek v podobě projížďky v Lotus Elise.
Neuvěřitelný stroj. Být stejně drahý jak MX-5, tak už mám vyměněno
Takže shrnutí návštěvy v Jablonci.
-nové nosníky
-nová Stage II spojka z jedetoshop
-odlehčený setrvačník z jedetoshop
-6Q převodovka
Největší rozdíl bych přikládal 6Q a odlehčenému setrvačníku.
Auto je živější, člověk nejezdí většinu kopce na 2 a je to tak nějak větší sranda
*Červenec
Měsíc mě začal zlomeninou palce, ale to mě neodradilo od výměny diferenciálu.
Momentálně má Zrzka 4.1 Torsen T2.
Připočítal bych to jako další zásadnější úpravu. Když to vezmu zpětně, tak místo kupování sání a dalších "kravin" měl jít do auta samosfor hned
Na nějaké velké drifty to není, ale výjezdy z křižovatek, případně odlehlé parkoviště nabízí se mění na neřízenou porci zábavy..
Taky došlo o ošetření podvozku a vystříkání dutin. V zadních podbězích chytala opět lišku, tak to šlo pryč a nanovo Tectylem.
No a jelikož odešel termostat, tak jsem ze Skidnation objednal tzv. Highflow a k tomu coolant reroute.
V balíčku bylo naštěstí víc těsnění a tatranka pro citiji: "well deserved break"
Počítal jsem s tím, že ji potřebovat nebudu. Ale hodila se velice dobře, přístup ne opravdu debilní
*Listopad
Se Zrzkou jsme projeli pár krajů, najeli pár tisíc kilometrů, užil jsem si Autičkářův trackday, kde Toyo T1R dosloužily a je čas se dívat na náhradu. Dokud byly sjeté, tak by to člověk snad ukecal. Ale toto už by asi neprošlo
Tapatalk zpracovává fotky a moc to vidět nejde. Ale realita je taková, že je cca 80% běhounu pryč.
To byla zhruba rekapitulace za poslední dobu, zbytek jsem zapomněl nebo zapomněl vyfotit
Zároveň se i zeptám na radu. Nějakou gumu, při které by to bylo hravé i s 1.6?
AD08R, Vredestein Sportac 5 vypadají jako lepivky a v tématu výběr gum jsou chválené do nebe, ale rád bych zachoval poměrně snadně dosažitelnou hranu přilnavosti
Toť vše. Howgh