Abych to uvedl na správnou míru...
tečky jsem tam napsal proto, že tam místo nich byla cena auta v době kdy jsem ho prodával. Jelikož ho už neprodávám, tak jsem tam místo ceny dal tečku aby to nebylo zavádějící. K motoru - V Anglii jsem si vyhlídl motor 1.8 od seriozního prodejce za moc pěknou cenu s cca 130tkm. Pán mi k motoru dal ještě kabeláž, ECU, svody atd.. Motor v pořádku dorazil. Při výměně se nestalo nic zvláštního a vše probíhalo tak, jak mělo. Když už vše bylo na svém místě tak prostě nechytl... Kamarád z Mazdy mi sehnal kod k imobilizeru aby jsme mohli můj klíč "seznámit" s jinou jednotkou. Když už tohle bylo, tak stále nedržel otážky a po natočení zase chcípl --- bylo odkloněné čidlo na klice. Poté už jsme mysleli že to byl jediný problém, ale potom už to pod plynem drželo otáčky ale při volnoběhu ne --- bylo naprasklé čidlo volnoběhu. Naštěstí jsem hned měl nové (díky Georgovi) tak že to bylo už v pohodě. Po projížďce mi začli blikat všechny kontrolky a otáčkoměr vůbec netušil a zjistil jsem že netěsní hadice k topení pod volantem
bál jsme se aby nebyla v prdelce ECU, tak jsem to nechal vyschnout a bylo to OK. Po přidání druhé spony na hadici jsem to jel projet a stalo se mi to samé akorát ve větším množství a z druhé hadice
tak že ta se také utěsnila.
Do motoru šel Valvoline Durabelnd 10w-40, do převodovky Valvoline Durablend 75w-90 GL-4... motor šlape opravdu krásně a tiše. Proběhla menší úprava sání.. Nové pneu Toyo R1R 195/50R15, přední origo lip, tažné oko, SPZ, shift knob Nardi. . . . ...
Fotky ze swapu bohužel nemám, ale časem zase nějaké dodám